- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiany w zniżce za efakturę (dla nowych i przedłużających)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiany w zniżce za efakturę (dla nowych i przedłużających)
Czyli jak chcę zniżkę za e-fakturę, to muszę zajrzeć na Mój Orange. Ciekawe ilu klientów nie zagląda na swoje konto, a korzysta z e-faktur? Kolejna sprawa, co z klientami, który nie mają założonego konta lub nie mogą się zalogować z różnych przyczyn.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiany w zniżce za efakturę (dla nowych i przedłużających)
Według mnie jest to jakby zmuszanie klienta do logowania się na konto MO choć nie ma on takiej potrzeby, rozumiem przez to że chociaż posiadam ekofakturę, a raz w miesiącu nie zaloguję się na konto to stracę w danym miesiącu rabat ⁉️
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiany w zniżce za efakturę (dla nowych i przedłużających)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiany w zniżce za efakturę (dla nowych i przedłużających)
@slav72 tak mi też wygląda. Ciekawe ilu nowych klientów nie zostanie poinformowany o tym fakcie.
@Piotrekk85 i dużo wpisów na NO.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiany w zniżce za efakturę (dla nowych i przedłużających)
@ketrasaArtur niby mają przypominać o konieczności spełnienia obydwu wymogów, ale kto ich tam wie (dla mnie to szukanie dodatkowego źródła dochodu ze strony operatora, bo część klientów na pewno zapomni/nie spełni wymogu) bo rabat za efakturę to za efakturę a nie za wchodzenie na konto.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiany w zniżce za efakturę (dla nowych i przedłużających)
@slav72napisał(-a)Według mnie jest to jakby zmuszanie klienta do logowania się na konto MO choć nie ma on takiej potrzeby, rozumiem przez to że chociaż posiadam ekofakturę, a raz w miesiącu nie zaloguję się na konto to stracę w danym miesiącu rabat ⁉️
Czy to przypadkiem nie jest podobny przypadek jak w MBank?
napisał(-a)W ocenie UOKiK bank nie powinien jednak narzucać konsumentom warunków, których spełnienie wymaga od nich poniesienia dodatkowych wydatków (np. na zakup odpowiedniego urządzenia mobilnego), co może być szczególnie uciążliwe dla osób starszych o niższych umiejętnościach cyfrowych. Po naszym wystąpieniu, mBank wycofał się z tego rozwiązania.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiany w zniżce za efakturę (dla nowych i przedłużających)
@Windowv2 przykład z mBankiem jest chyba nie trafiony, gdyż efakturę na coś dostajesz i z tego czegoś możesz raczej wejść do netu a co za tym idzie na konto MO.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiany w zniżce za efakturę (dla nowych i przedłużających)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiany w zniżce za efakturę (dla nowych i przedłużających)
@Windowv2 jasne, o tym nie pomyślałem, zapędziłem się "technologicznie".
- « Poprzedni
- Następny »