20-10-2017
14:06
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
20-10-2017
14:06
Cześć,
Chciałam przenieść swój numer z Plusa na kartę na Orange free na kartę. Niestety chyba jest to niemożliwe bo miesiąc temu zamówiłam kuriera DPD i dotarł do mnie. Postanowiłam, że pójdę do salonu. Byłam w trzech salonach i nie potrafili tego zrobić bo występował jakiś błąd i wcale nie byli zdziwieni bo powiedzieli, że takie coś się zdarza i że mam spróbować przenieść się przez internet. Przez internet nie można tego zrobić bo też wyskakuje błąd. Na infolinii odsyłają mnie do salonu, z salonu na stronę www. Nikt nie jest w stanie mi pomóc. Czy ktoś też miał taki problem?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
20-10-2017
16:06
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
20-10-2017
16:06
Tu widzę dwie możliwe przyczyny: masz już otwarty proces przenoszenia numeru w Orange lub Nju lub błąd IT. Tu bez reklamacji nic się nie zdziała. Jeśli masz tzw. numer tymczasowy, to zrób na nim zgłoszenie np. przez mój Orange. Jeśli nie masz, wyślij maila na bok@orange.pl w treści podaj opis sprawy i swoje dane: imię, nazwisko, adres, pesel i numer o który chodzi.
4 ODPOW. 4
20-10-2017
14:14
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
20-10-2017
14:14
Przeniesienie numeru z Plusa na kartę
A jaki błąd Ci wyskakuje? chodzi o Twoje dane czy Twój numer?
20-10-2017
15:56
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
20-10-2017
15:56
Przeniesienie numeru z Plusa na kartę
Chyba chodzi o mój numer bo po potwierdzeniu sms nagle znika opcja przejścia dalej
20-10-2017
16:06
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
20-10-2017
16:06
Tu widzę dwie możliwe przyczyny: masz już otwarty proces przenoszenia numeru w Orange lub Nju lub błąd IT. Tu bez reklamacji nic się nie zdziała. Jeśli masz tzw. numer tymczasowy, to zrób na nim zgłoszenie np. przez mój Orange. Jeśli nie masz, wyślij maila na bok@orange.pl w treści podaj opis sprawy i swoje dane: imię, nazwisko, adres, pesel i numer o który chodzi.
20-10-2017
16:12
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
20-10-2017
16:12
Przeniesienie numeru z Plusa na kartę
Dzięki za pomoc