Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zmiany zasad, czy pełna synchronizacja MO i NO?

Anonim

Nie dotyczy

Zmiany zasad, czy pełna synchronizacja MO i NO?

Zostałem zaskoczony i zdziwiony lekko, że zmieniając hasło do konta wiadomością wysłaną na mail, poprzez swoją zakładkę chciałem wejść na stronę logowania forum. Okazało się, że dotychczasowe hasło nie wpuściło mnie, więc poprzez opcję przypomnienia hasła ustaliłem nowe. Co to oznacza? Że "po staremu" miałem hasło inne do konta, a innym, czyli tym od samego początku (usługa stacjonarna) logowałem się do forum. Czy to jest już zamknięta historia, zmodyfikowana do nowych standardów? @Artur, albo @Wiktor, możecie to potwierdzić?

W pierwszym przypadku jest na to screen, a do drugiego https://nasz.orange.pl musicie uwierzyć na słowo, bowiem zastosowałem podobną metodologię sugerowanego ciągu, które musi być w haśle. Najpierw było słabe, ale jak zmieniłem kolejność, to już po paru wyskoczyło silne, ale w tym wypadku użyłem metody sms i bez żadnych sugestii, jak na screenie.

2018-05-23.png

Będę "testował" po swojemu, ale na odpowiedź zaplecza liczę bardzoEmotikon: Szczęśliwy

 

8 ODPOW. 8

Zespół Nasz Orange
  • 2984
  • 12588
  • 151

Zmiany zasad, czy pełna synchronizacja MO i NO?

Jeśli dobrze zrozumiałem, to pytasz o to, czy zmiana hasła do nowego Mój Orange, spowodowała również potrzebę zmiany hasła do Nasz Orange - tak?

Anonim

Nie dotyczy

Zmiany zasad, czy pełna synchronizacja MO i NO?

Tak @Wiktor, spowodowała zmianę na jedno wspólne. Ale przed chwilą pokombinowałem na czterech dostępnych adresach

https://www.orange.pl/zaloguj.phtml
https://www.orange.pl
https://nasz.orange.pl
https://www.orange.pl/twojekonto/logowanie

gdzie mogłem wejść na stare konto, a także na nowe. Występuje jedynie błąd wewnętrzny błąd komponentu przy podglądzie bieżącego wykorzystania i także wrzuca stronę główną (informacyjną). Na starym (stacjonarnym) widzę stacjonarkę i mobilkę z poza OL, a jak chciałem dodać tę z OL, to się "pluje", że numer usługi jest zarejestrowany. Ale jakoś daję sobie radęEmotikon: Szczęśliwy Wchodzę sobie i po mailu i po stacjonarce. I "jadę" na dwóch oddzielnych hasłach.


Zespół Nasz Orange
  • 2984
  • 12588
  • 151

Zmiany zasad, czy pełna synchronizacja MO i NO?


@Anonim napisał:
Pokaż szczegóły
Tak @Wiktor, spowodowała zmianę na jedno wspólne. Ale przed chwilą pokombinowałem na czterech dostępnych adresach (...) gdzie mogłem wejść na stare konto, a także na nowe. Występuje jedynie błąd wewnętrzny błąd komponentu przy podglądzie bieżącego wykorzystania i także wrzuca stronę główną (informacyjną). Na starym (stacjonarnym) widzę stacjonarkę i mobilkę z poza OL, a jak chciałem dodać tę z OL, to się "pluje", że numer usługi jest zarejestrowany. Ale jakoś daję sobie radęEmotikon: Szczęśliwy Wchodzę sobie i po mailu i po stacjonarce. I "jadę" na dwóch oddzielnych hasłach.

Nie do końca rozumiem, co rozumiesz przez "zmianę na jedno wspólne" - ale o jednym mogę Cię zapewnić: nie ma takiej możliwości, by zmiana hasła na nowym Mój Orange wymuszała również zmianę hasła na Nasz Orange.

 

Parametrów do logowania na stare Mój Orange powinieneś używać:

  • do logowania na Nasz Orange
  • do logowania na Multi Boksa
  • do logowania na apce

Wiem, że masz jakimś cudem dostęp do podglądu usług (stacjonarnych i być może mobilnych) na starym koncie Mój Orange (dla wersji portalowej) - napisaliśmy już na ten temat kilka postów w temacie Komentarze do artykułu: Nowe konto Mój Orange na stronie internetowej. Staraj się jednak do tego celu używać (wyłącznie!) nowej odsłony portalu Mój Orange :). Unikniesz w ten sposób niepotrzebnych "zawirowań" Mrugający robot.

 

 

Anonim

Nie dotyczy

Zmiany zasad, czy pełna synchronizacja MO i NO?

► Poprawiono czytelność posta, oddzielając cytat od reszty wypowiedzi - Moderator Wiktor ◄

 


@Wiktornapisał(-a)
Nie do końca rozumiem, co rozumiesz przez "zmianę na jedno wspólne" - ale o jednym mogę Cię zapewnić: nie ma takiej możliwości, by zmiana hasła na nowym Mój Orange wymuszała również zmianę hasła na Nasz Orange.

 Parametrów do logowania na stare Mój Orange powinieneś używać:

  • do logowania na Nasz Orange
  • do logowania na Multi Boksa

Wiem, że masz jakimś cudem dostęp do podglądu usług (stacjonarnych i być może mobilnych) na starym koncie Mój Orange - napisaliśmy już na ten temat kilka postów w temacie Komentarze do artykułu: Nowe konto Mój Orange na stronie internetowej. Staraj się jednak do tego celu używać (wyłącznie!) nowej odsłony portalu Mój Orange :). Unikniesz w ten sposób niepotrzebnych "zawirowań" Mrugający robot.

 

@Wiktor, nie bardzo wiem, jak trafić do Ciebie.

Dokonałem zmiany hasła do nowej odsłony portalu https://www.orange.pl/twojekonto/logowanie . Tak?

Mając dostęp do forum https://nasz.orange.pl bezpośrednio z moich zakładek, do którego wchodziłem po numerze usługi stacjonarnej z zupełnie innym hasłem, nie mogłem tym starym hasłem wejść. Przecież nie muszę poprzez cały portal przechodzić zakładką o forum, więc to logicznym dla mnie jest, że na codzień korzystam z forum i z moich zakładek wygodnie, aczkolwiek leniwie wchodziłem. A tu zonk! Zupełnie nowe, jedyne! hasło mnie wpuściło...to ze screena. Cóż ja poradzę na to, że jakimś cudem mam wejście wspomniane przez Ciebie? To moja wina?


Zespół Nasz Orange
  • 2984
  • 12588
  • 151

Zmiany zasad, czy pełna synchronizacja MO i NO?


@Anonim napisał:
Pokaż szczegóły

Dokonałem zmiany hasła do nowej odsłony portalu https://www.orange.pl/twojekonto/logowanie . Tak?

Mając dostęp do forum https://nasz.orange.pl bezpośrednio z moich zakładek, do którego wchodziłem po numerze usługi stacjonarnej z zupełnie innym hasłem, nie mogłem tym starym hasłem wejść. Przecież nie muszę poprzez cały portal przechodzić zakładką o forum, więc to logicznym dla mnie jest, że na codzień korzystam z forum i z moich zakładek wygodnie, aczkolwiek leniwie wchodziłem. A tu zonk! Zupełnie nowe, jedyne! hasło mnie wpuściło...to ze screena.

Wierzę, że nie mogłeś się zalogować "starym hasłem" do Nasz Orange i dlatego musiałeś na nowo je ustalać :). Podkreślam jednak, że wcześniejsza zmiana hasła (do nowego Mój Orange) nie mogła wymusić tej sytuacji.

Reasumując (i odpowiadając jednocześnie na postawione w pierwszym poście pytanie): nie, nic się nie zmieniło w sposobie logowania do poszczególnych obszarów/kont i nic nie zostało "zmodyfikowane do nowych standardów".

 

 

Cóż ja poradzę na to, że jakimś cudem mam wejście wspomniane przez Ciebie? To moja wina?

Absolutnie nie Bardzo szczęśliwy kot. To bug po naszej stronie. Nie powinno być tego problemu, gdy już wszystko zostanie zmigrowane do jednej platformy.

 

Do tego czasu dobrze by było, gdybyś nie próbował przeglądać informacji o usługach (stacjonarnych, mobilnych) z poziomu starego Mój Orange. Po prostu wykorzystuj do tego nowe Mój Orange. Taka sugestia, porada 😉

Anonim

Nie dotyczy

Zmiany zasad, czy pełna synchronizacja MO i NO?

Ok @Wiktor, postaram się korzystać z NMO, chociaż " zmuszasz mnie"Emotikon: Mrugający do udowodnienia, że było, jak wspominałem. Szkoda, że i tym razem nie byłem skrupulatny w dokumentowaniu kolejnych kroków. Ale, dla osłody dam Ci jeden zrzut, dzięki któremu może dojdziecie do psikusów, które nie są przeze mnie celowo czynioneEmotikon: Język Dobra, nie było tematu.

2018-05-23.png


Zespół Nasz Orange
  • 2984
  • 12588
  • 151

Zmiany zasad, czy pełna synchronizacja MO i NO?

W oparciu o wpisy dodawane przez Ciebie w innych tematach, po głębszym przemyśleniu sprawy, skłonny jestem do postawienia następującej hipotezy Emotikon: Bardzo szczęśliwy:

 

Hasło - do tej pory używane do Nasz Orange - zmieniłeś wcześniej (!) przy odzyskiwaniu hasła za pomocą apki MO do konta usług stacjonarnych/mobilnych* (np. wtedy).

 

* zdaje się, że konto Nasz Orange masz powiązane z kontem usługi stacjonarnej, ale to Ty będziesz to wiedział najlepiej 🙂

 

I to właśnie dlatego - gdy przyszło się zalogować do Nasz Orange - "dotychczasowe hasło nie wpuściło"! Bardzo szczęśliwy kot. To że akurat wcześniej zmieniłeś hasło do konta na nowym Mój Orange - to zwykła koincydencja.

 

 

Anonim

Nie dotyczy

Zmiany zasad, czy pełna synchronizacja MO i NO?

Nie sądzę @Wiktor, że zbieżność nastąpiła w wyniku moich wcześniejszych akcji. Przeanalizuj ze mną jeszcze raz sytuację od wczorajszego, późno wieczornego surfowania po forum. Pisaliśmy sobie i idąc do kąpieli wylogowałem się z forum. Odświeżony, chciałem zalogować się ponownie, a tu zonk! Opcja przypomnienia hasła była niezbędna, ale i tak wpisałem sobie hasło to same, co zawsze. No i dzisiaj na forum bez problemu wszedłem. Dla celów testowych wylogowałem się i zamknąłem PC, w zamian odpalając appkę MO z usługi stacjonarnej, o co zresztą dzisiaj prosiłeś. Czyli, utwierdzam Cię w przekonaniu, że logowanie do forum i do appki było zgodne z dotychczasowym powiązaniem konta z tel. stacjonarnym. Niestety, aplikacja "popluła się", bo jej nie pasiło hasło z wczorajszego przypomnienia na forum. Więc w appce przypomniałem jej hasło, ale to, co było dla niej zarezerwowane, czyli inne niż do forum. Jak już potestowałem, wylogowałem się i smartfon poszedł w odstawkę, a odpaliłem PC do forum. I tutaj znowu zonk! Błędne hasło, więc przypomniałem te, co wczoraj wklepałem. Reasumując, istna zabawa w kotka i myszkę. Zbieżność, przypadek, czy powiązanie na krótkim postronku? @Misiek62 ma rację, że niedługo forum i cały portal, to z numerem kołnierza i buta (to już moje dopowiedzenie) będzie przypominać oblężoną twierdzę...do któregoś hasła wsteczEmotikon: Język Mam rację? Jeżeli nie, to wyprowadź mnie z błędu. Jakoś daję radę, bo mam mnóstwo czasu na cierpliwe wklepywanie.