Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wiadomości prywatne

ROZWIĄZANE
Anonim

Nie dotyczy

Wiadomości prywatne


Wiktor napisał(-a):

vdsl2 napisał(-a):

@Wiktor I tak się stało poraz kolejny.

Przechwytywanie1.PNGPrzechwytywanie2.PNG


OK. Tym razem oprócz pustego pola Treść wiadomości:Puste pole.JPG

mamy dla towarzystwa Mrugający mężczyzna komunikat: HTTP Status 401 - Authentication: Error validating SAML message

 

Czy ktoś jeszcze się z czymś takim spotkał? Kiedykolwiek?


@Wiktor @PawelW HTTP Status 401 - Authentication: Error validating SAML message

Tyn problem jest niezależny od operatora internetowego czy (komputera laptopa telefonu) i tak samo od przeglądarki, coś chyba jest na moim koncie ?


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 37
  • 172
  • 5

Wiadomości prywatne

@Anonim Problem jest taki, że póki co tylko Ty widziałeś taki komunikat i ciężko taki błąd zlokalizować.

 

Powiedz mi czy jak się wylogujesz, wyczyścisz cache przeglądarki, zalogujesz się ponownie to widzisz ten błąd cały czas? Czy pojawia się czasami?


Zespół Nasz Orange
  • 2994
  • 12713
  • 151

Wiadomości prywatne


vdsl2 napisał(-a):

Tyn problem jest niezależny od operatora internetowego czy (komputera laptopa telefonu) i tak samo od przeglądarki, coś chyba jest na moim koncie ?


OK. Poczekajmy jeszcze, czy ktoś inny z czymś podobnym się spotka(ł)... Jak nie będzie odzewu, to wtedy pomyślimy co dalej.


Na razie wiemy, że to występuje tylko u Ciebie, że ma to charakter incydentalny (tzn. nie jest tak, że w jakimś określonym interwale czasowym masz z tym kłopot) oraz że (popraw mnie jeśli się mylę Emotikon: Szczęśliwy) problem dostrzegasz niemal od razu po wysłaniu feralnej wiadomości.

Anonim

Nie dotyczy

Wiadomości prywatne


PawelW napisał(-a):

@vdsl2 Problem jest taki, że póki co tylko Ty widziałeś taki komunikat i ciężko taki błąd zlokalizować.

 

Powiedz mi czy jak się wylogujesz, wyczyścisz cache przeglądarki, zalogujesz się ponownie to widzisz ten błąd cały czas? Czy pojawia się czasami?


@PawelW @Wiktor

Nie ma znaczenia czy wyczyszczę cechę, czy nie może być nowo postawiony system Windows 7, czy 10 a przeglądarki (IE, EDGE,Chrome) a problem pojawia się prawie codziennie po zalogowaniu na Nasz Orange

.

Jeszcze jedna ważna rzecz, z którą się borykam, od długiego czasu to jak coś chce, załatwić na infolinii to mają problem otworzeniem mojego konta.

Anonim

Nie dotyczy

Wiadomości prywatne

@Wiktor @PawelW 

To pokazuje jak się to dzieje krok po kroku.

Przechwytywanie.PNGPrzechwytywanie1.PNGPrzechwytywanie2.PNG

Dziś już miałem 4 razy to samo.

Anonim

Nie dotyczy

Wiadomości prywatne

@Wiktor @PawelW @Rafał To juz staje się nudne wysłana wiadomość na priv

Przechwytywanie.PNG


Zespół Nasz Orange
  • 2994
  • 12713
  • 151

Wiadomości prywatne

OK. Stanowczo zbyt często występuje u Ciebie ten bug. Niewykluczone, że ma to związek z ponadprzeciętną ilością wysłanych PW - ale to tylko moje domniemywania. (Analogicznie byłoby z długo ładującą się kartoteką kliencką, np. ze względu na nagminne logowanie do serwisu «Mój Orange»; każde bowiem takie logowanie generuje rekord w systemie - a duża liczba rekordów z kolei wydłuża ładowanie się kartoteki).


Proszę, uzbrój się [Boże - jak to brzmi! Emotikon: Język] w cierpliwość... Mamy to na pieczy Emotikon: Szczęśliwy.

Anonim

Nie dotyczy

Wiadomości prywatne

@Piotrek Zobacz co się dzieje umnie.


Zespół Nasz Orange
  • 2994
  • 12713
  • 151

Wiadomości prywatne

Rozumiem @Anonim, że omawiany w tym temacie problem już nie występuje?
Lithium po zgłoszeniu Piotrka poradziło sobie?

Anonim

Nie dotyczy

Wiadomości prywatne

Dziwne to co tu w temacie, @vdsl2, chyba za bardzo aktywny i stąd Serwer NO nie wyrabia, wszelkie bugi wyłapuje, mnie tam nic dotąd na NO nie spotkało, jedynie te Pierwsze Lądowanie co rusz wyskakuje 😄