- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wiadomości prywatne
Wiktor napisał(-a):
vdsl2 napisał(-a):@Wiktor I tak się stało poraz kolejny.
OK. Tym razem oprócz pustego pola Treść wiadomości:
mamy dla towarzystwa komunikat: HTTP Status 401 - Authentication: Error validating SAML message
Czy ktoś jeszcze się z czymś takim spotkał? Kiedykolwiek?
@Wiktor @PawelW HTTP Status 401 - Authentication: Error validating SAML message
Tyn problem jest niezależny od operatora internetowego czy (komputera laptopa telefonu) i tak samo od przeglądarki, coś chyba jest na moim koncie ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wiadomości prywatne
@Anonim Problem jest taki, że póki co tylko Ty widziałeś taki komunikat i ciężko taki błąd zlokalizować.
Powiedz mi czy jak się wylogujesz, wyczyścisz cache przeglądarki, zalogujesz się ponownie to widzisz ten błąd cały czas? Czy pojawia się czasami?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wiadomości prywatne
vdsl2 napisał(-a):
Tyn problem jest niezależny od operatora internetowego czy (komputera laptopa telefonu) i tak samo od przeglądarki, coś chyba jest na moim koncie ?
OK. Poczekajmy jeszcze, czy ktoś inny z czymś podobnym się spotka(ł)... Jak nie będzie odzewu, to wtedy pomyślimy co dalej.
Na razie wiemy, że to występuje tylko u Ciebie, że ma to charakter incydentalny (tzn. nie jest tak, że w jakimś określonym interwale czasowym masz z tym kłopot) oraz że (popraw mnie jeśli się mylę ) problem dostrzegasz niemal od razu po wysłaniu feralnej wiadomości.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wiadomości prywatne
PawelW napisał(-a):@vdsl2 Problem jest taki, że póki co tylko Ty widziałeś taki komunikat i ciężko taki błąd zlokalizować.
Powiedz mi czy jak się wylogujesz, wyczyścisz cache przeglądarki, zalogujesz się ponownie to widzisz ten błąd cały czas? Czy pojawia się czasami?
Nie ma znaczenia czy wyczyszczę cechę, czy nie może być nowo postawiony system Windows 7, czy 10 a przeglądarki (IE, EDGE,Chrome) a problem pojawia się prawie codziennie po zalogowaniu na Nasz Orange
.
Jeszcze jedna ważna rzecz, z którą się borykam, od długiego czasu to jak coś chce, załatwić na infolinii to mają problem otworzeniem mojego konta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wiadomości prywatne
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wiadomości prywatne
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wiadomości prywatne
OK. Stanowczo zbyt często występuje u Ciebie ten bug. Niewykluczone, że ma to związek z ponadprzeciętną ilością wysłanych PW - ale to tylko moje domniemywania. (Analogicznie byłoby z długo ładującą się kartoteką kliencką, np. ze względu na nagminne logowanie do serwisu «Mój Orange»; każde bowiem takie logowanie generuje rekord w systemie - a duża liczba rekordów z kolei wydłuża ładowanie się kartoteki).
Proszę, uzbrój się [Boże - jak to brzmi! ] w cierpliwość... Mamy to na pieczy .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wiadomości prywatne
Rozumiem @Anonim, że omawiany w tym temacie problem już nie występuje?
Lithium po zgłoszeniu Piotrka poradziło sobie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wiadomości prywatne
Dziwne to co tu w temacie, @vdsl2, chyba za bardzo aktywny i stąd Serwer NO nie wyrabia, wszelkie bugi wyłapuje, mnie tam nic dotąd na NO nie spotkało, jedynie te Pierwsze Lądowanie co rusz wyskakuje 😄