Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przywitaj się


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 10
  • 92
  • 0

Przywitaj się


burebusek napisał(-a):

Witam wszystkich Emotikon: Szczęśliwy

Troszkę się natrudziłem i "co kraj, to inny obyczaj". Może w końcu i ja odnajdę się w tym gąszczu poruszanych spraw. Nie chodzi mi o zdobywanie, ale o szukanie odpowiedzi na różne zagadnienia. W końcu jestem "starym użytkownikiem dawnej tepsy. Świat zmierza w kierunku prędkości światłowodowej z kosmicznym napędem i nie chcę, by wnuki powiedziały mi coś, co dla nich już dawno jest pojęte-pozdrawiam.


Miło cie poznać 🙂
Ja jestem Orange od 10 Pardziernika 2016 r.


Zespół Nasz Orange
  • 1125
  • 8145
  • 81

Przywitaj się

Miło Cię widzieć @Anonim! Witaj na Nasz Orange, śmiało korzystaj i zadawaj pytania 🙂 


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 1648
  • 13365
  • 2

Przywitaj się

@Rafał, to już mam pierwsze pytanie. Jak to jest, że wczoraj byłem burebusek, a dzisiaj żąda się ode mnie nowego loginu, potwierdzonego rejestracją? Zrzut może podpowie? Pozdrawiam.zrzut.png


Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4795
  • 121

Przywitaj się

Witam , najprawdopodobniej próbowałeś logować się spod innej usługi orange. Urok NO...stąd konieczność ponownej rejestracji.... Aby to pominąć, trzeba pamiętać o wchodzeniu na NO poprzez jedno konto MO 🙂

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 1648
  • 13365
  • 2

Przywitaj się


mabud73 napisał(-a):
Witam @burebusek1, najprawdopodobniej próbowałeś logować się spod innej usługi orange. Urok NO...stąd konieczność ponownej rejestracji....

@mabud73, to zróbcie z tym coś. Wczoraj byłem burebusek, dzisiaj burebusek1, a kolejno...ech! Ile lądowań muszę zaliczyć jeszcze, bym nóg nie połamał?

Anonim

Nie dotyczy

Przywitaj się


mabud73 napisał(-a):
Witam , najprawdopodobniej próbowałeś logować się spod innej usługi orange. Urok NO...stąd konieczność ponownej rejestracji.... Aby to pominąć, trzeba pamiętać o wchodzeniu na NO poprzez jedno konto MO 🙂

@mabud73, jak nie zapomnę następnym razem, to już nie pozwolę sobie na spadanie w dół-dzięki za przekierowanie Emotikon: Bardzo szczęśliwy


Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4795
  • 121

Przywitaj się

Za jakiś czas będzie nowa odsłona NO a co za tym idzie, nowy tryb logowania...tymczasem trzeba się przemęczyć 🙂 Witamy na pokładzie 😉

Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6113
  • 109

Przywitaj się

Cześć @Anonim, dla każdej Twojej usługi jest inne konto, bo nie wiemy z góry czy tylko jedna osoba korzystająca z zarejestrowanych na Ciebie usług będzie chciała korzystać z Nasz Orange 🙂 Dobrze, że wszystko jest już jasne i będziesz pamiętać o logowaniu na jedno konto. Witaj na Pokładzie! 🙂

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 10
  • 92
  • 0

Przywitaj się


Mikołaj napisał(-a):

Cześć @Przemas6677,

Witamy! Bardzo szczęśliwy mężczyzna

Także Witam Mikołaj 🙂


Anonim

Nie dotyczy

Przywitaj się

Ten temat jest omijany szerokim łukiem przez nowo rejestrujących się członków Społeczności Nasz Orange. Trudno jest ustalić gospodarza powitania i może jakby komuś online wręczyć saksofon, to i muzyka byłaby, że hej. A muzykant, jak na weselichu, w tubie być może pieniążek. Stąd apel-witajmy się Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Powitanie.png