Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nowości w Nasz Orange


Poziom 40, Guru *****
  • 31051
  • 26361
  • 1321

Nowości w Nasz Orange

Nowa stopka - aż niedowierzam 🙃

Zespół Nasz Orange
  • 947
  • 4619
  • 14

Nowości w Nasz Orange

Tak, nareszcie stało się 🙂

@Piotrekk85 co za czujność - właśnie miałam o tym napisać 🙂


Poziom 40, Guru *****
  • 31051
  • 26361
  • 1321

Nowości w Nasz Orange

Baner o cookie sam obwieścił nowiny 🙂

Poziom 37, Guru **
  • 12079
  • 23287
  • 450

Nowości w Nasz Orange

Fajnie, mi się też stopka podoba. Skrócony dostęp Emotikon: Szczęśliwy

Anonim

Nie dotyczy

Nowości w Nasz Orange

Też troszkę ponawigowałem sobie bez blokera i ogólnie jestem zadowolony z przekierowań na linki. Możecie jednak na swoich pulpitach (Zespół NO) spróbować przeklikać z zakładki Sieć #1 oraz ostatniej ikonki z Siecią #1? Bo mi na pierwszych trzech podejściach (błąd 500) dwie pozycje ten błąd pokazały. Potem już śmigało-Chrome.


Zespół Nasz Orange
  • 947
  • 4619
  • 14

Nowości w Nasz Orange

@Anonim klikaliśmy te opcje wielokrotnie na różnych urządzeniach i przeglądarkach i jest ok. Dla pewności sprawdziłam przed chwilą jeszcze raz i też ok - przekierowanie na właściwą stronę.

Anonim

Nie dotyczy

Nowości w Nasz Orange

@Aśka_M , może ja mam dar "przyciągania" błędów? Ja odnośniki też klikam (jakiekolwiek na stronie, czy podstronach). Może w końcu się dotarło i smar pokrył równomiernie wszystkie tłoki? Emotikon: Mrugający


Poziom 27, Specjalista
  • 1403
  • 2670
  • 47

Nowości w Nasz Orange

I zniknal niezamykalny komunikat ciasteczkowy 🙂

Ale za to tapniecie W 3 kreski nie wywoluje menu 😞


Zespół Nasz Orange
  • 2275
  • 5595
  • 56

Nowości w Nasz Orange

Osoby które mają problem z menu trzech kropek w prawym górnym rogu, prośba o wyczyszczenie ciasteczek w przeglądarce. Z racji pewnych zmian dane w waszych ciasteczkach mogą być nieaktualne i mogą generować problem.


Poziom 27, Specjalista
  • 1403
  • 2670
  • 47

Nowości w Nasz Orange

@Wojciech dzięki za podpowiedz.

Zapomniałem dodać że chodzi o wersje mobilna. Wyczyszczenie ciastek na razie nie dało efektu na dwóch przegladarkach. Myślę że z czasem samo się naprawi...