Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nowości w Nasz Orange

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 25990
  • 15785
  • 1159

Nowości w Nasz Orange

Nowa stopka - aż niedowierzam 🙃
Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 622
  • 2288
  • 4

Nowości w Nasz Orange

Tak, nareszcie stało się :cathappy:

@Piotrekk85 co za czujność - właśnie miałam o tym napisać :cathappy:

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 25990
  • 15785
  • 1159

Nowości w Nasz Orange

Baner o cookie sam obwieścił nowiny :cathappy:
Highlighted

Poziom 32, Ekspert
  • 4401
  • 8382
  • 98

Nowości w Nasz Orange

Fajnie, mi się też stopka podoba. Skrócony dostęp Emotikon: Szczęśliwy

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Nowości w Nasz Orange

Też troszkę ponawigowałem sobie bez blokera i ogólnie jestem zadowolony z przekierowań na linki. Możecie jednak na swoich pulpitach (Zespół NO) spróbować przeklikać z zakładki Sieć #1 oraz ostatniej ikonki z Siecią #1? Bo mi na pierwszych trzech podejściach (błąd 500) dwie pozycje ten błąd pokazały. Potem już śmigało-Chrome.

Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 622
  • 2288
  • 4

Nowości w Nasz Orange

@Konto usunięte klikaliśmy te opcje wielokrotnie na różnych urządzeniach i przeglądarkach i jest ok. Dla pewności sprawdziłam przed chwilą jeszcze raz i też ok - przekierowanie na właściwą stronę.

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Nowości w Nasz Orange

@Aśka_M , może ja mam dar "przyciągania" błędów? Ja odnośniki też klikam (jakiekolwiek na stronie, czy podstronach). Może w końcu się dotarło i smar pokrył równomiernie wszystkie tłoki? Emotikon: Mrugający

Highlighted

Poziom 24, Specjalista
  • 748
  • 1029
  • 24

Nowości w Nasz Orange

I zniknal niezamykalny komunikat ciasteczkowy :cathappy:

Ale za to tapniecie W 3 kreski nie wywoluje menu :catsad:

Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 1674
  • 3102
  • 48

Nowości w Nasz Orange

Osoby które mają problem z menu trzech kropek w prawym górnym rogu, prośba o wyczyszczenie ciasteczek w przeglądarce. Z racji pewnych zmian dane w waszych ciasteczkach mogą być nieaktualne i mogą generować problem.


Poziom 24, Specjalista
  • 748
  • 1029
  • 24

Nowości w Nasz Orange

@Wojciech dzięki za podpowiedz.

Zapomniałem dodać że chodzi o wersje mobilna. Wyczyszczenie ciastek na razie nie dało efektu na dwóch przegladarkach. Myślę że z czasem samo się naprawi...