- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowości w Nasz Orange
Tak, nareszcie stało się 🙂
@Piotrekk85 co za czujność - właśnie miałam o tym napisać 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowości w Nasz Orange
Fajnie, mi się też stopka podoba. Skrócony dostęp
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowości w Nasz Orange
Też troszkę ponawigowałem sobie bez blokera i ogólnie jestem zadowolony z przekierowań na linki. Możecie jednak na swoich pulpitach (Zespół NO) spróbować przeklikać z zakładki Sieć #1 oraz ostatniej ikonki z Siecią #1? Bo mi na pierwszych trzech podejściach (błąd 500) dwie pozycje ten błąd pokazały. Potem już śmigało-Chrome.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowości w Nasz Orange
@Anonim klikaliśmy te opcje wielokrotnie na różnych urządzeniach i przeglądarkach i jest ok. Dla pewności sprawdziłam przed chwilą jeszcze raz i też ok - przekierowanie na właściwą stronę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowości w Nasz Orange
@Aśka_M , może ja mam dar "przyciągania" błędów? Ja odnośniki też klikam (jakiekolwiek na stronie, czy podstronach). Może w końcu się dotarło i smar pokrył równomiernie wszystkie tłoki?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowości w Nasz Orange
I zniknal niezamykalny komunikat ciasteczkowy 🙂
Ale za to tapniecie W 3 kreski nie wywoluje menu 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowości w Nasz Orange
Osoby które mają problem z menu trzech kropek w prawym górnym rogu, prośba o wyczyszczenie ciasteczek w przeglądarce. Z racji pewnych zmian dane w waszych ciasteczkach mogą być nieaktualne i mogą generować problem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowości w Nasz Orange
@Wojciech dzięki za podpowiedz.
Zapomniałem dodać że chodzi o wersje mobilna. Wyczyszczenie ciastek na razie nie dało efektu na dwóch przegladarkach. Myślę że z czasem samo się naprawi...