Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Jakiś problem przy wejściu na NO - błąd 502 Bad Gateway

ROZWIĄZANE
Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

:(

@kwardi, nie trzeba posiadać dwóch kont, tylko trochę "pokombinować" w aplikacji. Bo możesz raz widzieć jedne usługi, a potem wszystkie na podglądzie. Ja np. mam w Orange Love tak, że logując się numerem smartfona i PIN-em, widzę dwie komórki. Jak z kolei przełączę na drugą i kodem zatwierdzę, to mam neostradę i wszystkie inne usługi. A jeżeli nie masz połączonych jeszcze usług, to można je dodać. 

Highlighted

Poziom 24, Specjalista
  • 2437
  • 6012
  • 23

:(


@kwardinapisał(-a)

Cieszę się że mogłem Ci pomóc @wscieklaewka. 😄

A co do starej wersji Mój Orange to jest jeszcze jedna rzecz o której muszę napisać. Mianowicie jeśli masz usługę Orange Love z telefonem komórkowym i zarejestrujesz się w MO podając ID neostrady bądź nr telefonu stacjonarnego, to nie będzie tam niestety telefonu komórkowego (także w aplikacji Mój Orange w Smartfonie). Trzeba założyć drugie konto pod komórkę wpisując podczas rejestracji telefon komórkowy. Dopiero nowa wersja Mój Orange posiada że tak powiem "wszystko w jednym". Niestety, w Smartfonie aplikacja Mój Orange nie honoruje adresów mailowych i trzeba się tam logować do starej wersji systemu. Dlatego jeśli chce się mieć usługi stacjonarne i komórkę, to trzeba mieć 2 konta niestety... Oczywiście niby można je powiązać, ale nie mam pojęcia jak to działa w Smartfonie.


Ja też się cieszę, że Ty się cieszysz @kwardi 🙂

Nie mam usługi Orange Love i chociaż nie muszę się martwić coby mieć jeszcze jedno konto.

Wiem że w smartfonie nie da się zalogować do aplikacji poprzez e-maila bo próbowałam i nici z tego wychodziły 🙂 Ty mnie wyprowadziłeś dziś na prostą, i szybko zalogowałam się starym nickiem i hasłem też 🙂

Highlighted

Poziom 24, Specjalista
  • 2437
  • 6012
  • 23

:(

Ot kombinator z Ciebie @Konto usunięte Emotikon: LOL

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

:(

@wscieklaewka, to nie jaEmotikon: Język @Wiktor kombinował i ja tylko wykonywałem Jego poleceniaEmotikon: Szczęśliwy

Highlighted

Poziom 24, Specjalista
  • 2437
  • 6012
  • 23

:(


@Konto usuniętenapisał(-a)

@wscieklaewka, to nie jaEmotikon: Język @Wiktor kombinował i ja tylko wykonywałem Jego poleceniaEmotikon: Szczęśliwy


Dobra, dobra @Konto usunięte nie tłumacz się 🙂 Emotikon: Język

Highlighted

Poziom 16, Komentator
  • 38
  • 65
  • 0

:(

Jedyne co mnie martwi jeśli chodzi o Orange na chwilę obecną, to to że do dnia dzisiejszego nie przysłano mi jeszcze e-faktury na pocztę mailową 😞

W nowym Mój Orange mam już fakturę od wtorku, a na mailu jeszcze nie i boję się że przez te peturbacje z kontami na Mój Orange coś się pochrzaniło i faktura na maila już nie będzie przychodzić... 😞

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

:(

@kwardi, sprawdź na swoim koncie abonenckim, czy masz zaznaczoną zgodę na przesyłanie faktury mailem. Przy zmianach mogło dojść do czeskiego błęduEmotikon: Mrugający Tak się działo przy zgodach, więc nie zaszkodzi przejrzeć swoje ustawienia.

Highlighted

Poziom 16, Komentator
  • 38
  • 65
  • 0

:(

@Konto usunięte dzięki za sugestie, ale właśnie dostałem e-fakturę na maila 😄

Wszystko na koncie mam poprawnie ustawione, po prostu zauważyłem że na pocztę mailową e-faktura lubi przychodzić z opóźnieniem. Wystawiana jest dnia 1-go danego miesiąca, a na mailu zawsze mam ją 4-go albo 5-go 😛

Jedyne co mi nie grało, to to że w Mój Orange fakturę mam już od wtorku, a na mailu dopiero od kilkunastu minut, ale widać tak to już jest. 😉