Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Jakiś problem przy wejściu na NO - błąd 502 Bad Gateway

ROZWIĄZANE
Highlighted

Pracuję w Orange
  • 866
  • 990
  • 73

Jakiś problem przy wejściu na NO - błąd 502 Bad Gateway

Teraz wszystko działa? Ja w sumie nie zauważyłem dzisiaj nic takiego.

Highlighted

Poziom 24, Specjalista
  • 2437
  • 6012
  • 23

Jakiś problem przy wejściu na NO - błąd 502 Bad Gateway


@Wojcieszkonapisał(-a)

Teraz wszystko działa? Ja w sumie nie zauważyłem dzisiaj nic takiego.


Oj mówię Ci @Wojcieszko jak się wystraszyłam, myślałam że coś przeskrobałam i mnie zablokował się dostęp do forum 😞

Co to jest ten 502 Bad Gateway ? miałam tak już parę razy, a wydaje mi się że raczej jestem " grzeczna " 😉

Highlighted

Pracuję w Orange
  • 866
  • 990
  • 73

:(

Może post do którego chciałaś wejść akurat został usunięty i było to w trakcie usuwania? Widziałem ostatnio u chłopaków jak wygląda blokada i jest komunikat normalnie po polsku.

Highlighted

Poziom 24, Specjalista
  • 2437
  • 6012
  • 23

:(


@Wojcieszkonapisał(-a)

Może post do którego chciałaś wejść akurat został usunięty i było to w trakcie usuwania? Widziałem ostatnio u chłopaków jak wygląda blokada i jest komunikat normalnie po polsku.


Też bym chciała zobaczyć jak to wygląda ale wyłącznie pod kątem patrzenia, a nie blokowania ( bo to raczej smutne musi być ). W każdym bądź razie dziękuję @Wojcieszko za info które mnie uspokoiło tak trochę....albo dużo więcej niż trochę 🙂

 

Highlighted

Poziom 24, Specjalista
  • 2437
  • 6012
  • 23

:(

Hm ktoś mnie wrzucił do mojego postu z lipca i wyczytałam że muszę znów czyścić pliki cookies i skanować ;(

Zupełnie o tym zapomniało mi się Emotikon: Zaskoczony

 

Highlighted

Poziom 21, Pasjonat
  • 1067
  • 1617
  • 7

:(

Ja się jeszcze nigdy nie czyściłem ani nie skanowałem - czy ja jeszcze mam prawo być na forum?!

 

ps. byłem ostatnio w Norwegii i taki dowcip mi się przypomniał o Wikingu, który bierze kąpiel i mówi, że "Kąpię się regularnie raz w roku niezależnie od tego czy tego potrzebuję czy nie" 😉

Highlighted

Poziom 24, Specjalista
  • 2437
  • 6012
  • 23

:(

Emotikon: LOL dobre @bluesmanniak 🙂

Highlighted

Poziom 16, Komentator
  • 38
  • 65
  • 0

:(

@wscieklaewka, ja to powinienem mieć tutaj nicka wscieklykrzys, bo niemal od początku mojej przygody z Orange w społeczności mam same problemy 😛

Najpierw brak komórki w starej wersji Mój Orange, potem problem z usunięciem starego konta, do którego nie miałem już dostępu, potem problem z usunięciem innego konta, które notorycznie wracało mimo że je usuwałem, aż w końcu rejestracja w nowym Mój Orange, która zakończyła się totalnym fiaskiem i po zalogowaniu przekierowywało do rejestracji, a tam "Brak dostępu" na białym tle. 😞 Byłoby pewnie tak do śmierci, ale w końcu z pomocą konsultantki na czacie założyłem jeszcze raz konto w NMO (na inny adres mailowy) i dopiero teraz wszystko działa jak powinno. 🙂 Ale z racji, że w smartfonie po zainstalowaniu aplikacji Mój Orange można logować się tylko starym kontem, byłem zmuszony jeszcze raz założyć konto w MO i tak oto do was wróciłem już jako nowy kwardi 😄 Myślę że limit problemów i peturbacji został jak do tej pory wyczerpany 😄

Highlighted

Poziom 24, Specjalista
  • 2437
  • 6012
  • 23

:(


@kwardinapisał(-a)

@wscieklaewka, ja to powinienem mieć tutaj nicka wscieklykrzys, bo niemal od początku mojej przygody z Orange w społeczności mam same problemy 😛

Najpierw brak komórki w starej wersji Mój Orange, potem problem z usunięciem starego konta, do którego nie miałem już dostępu, potem problem z usunięciem innego konta, które notorycznie wracało mimo że je usuwałem, aż w końcu rejestracja w nowym Mój Orange, która zakończyła się totalnym fiaskiem i po zalogowaniu przekierowywało do rejestracji, a tam "Brak dostępu" na białym tle. 😞 Byłoby pewnie tak do śmierci, ale w końcu z pomocą konsultantki na czacie założyłem jeszcze raz konto w NMO (na inny adres mailowy) i dopiero teraz wszystko działa jak powinno. 🙂 Ale z racji, że w smartfonie po zainstalowaniu aplikacji Mój Orange można logować się tylko starym kontem, byłem zmuszony jeszcze raz założyć konto w MO i tak oto do was wróciłem już jako nowy kwardi 😄 Myślę że limit problemów i peturbacji został jak do tej pory wyczerpany 😄


To jest nas dwoje 🙂 Witaj @kwardi w zespole 🙂

Czytając Ciebie widziałam siebie ha ha 😉 ale jest coś na plus za co Ci muszę serdecznie podziękować gdyż rozwiązał się przy okazji mój problem, a dotyczy logowania do konta w smartfonie. Za nic nie mogłam zalogować się do aplikacji  po przejściu do Nowego Mój Orange, ponieważ zmieniłam hasło, więc dałam sobie spokój aż do przeczytania Twojego ostatniego zdania - mianowicie loguję się do aplikacji - czym ? ano starym kontem i wszystko gra 🙂

Oj jak dobrze, że odpisałeś na ten mój post  🙂

 

Highlighted

Poziom 16, Komentator
  • 38
  • 65
  • 0

:(

Cieszę się że mogłem Ci pomóc @wscieklaewka. 😄

A co do starej wersji Mój Orange to jest jeszcze jedna rzecz o której muszę napisać. Mianowicie jeśli masz usługę Orange Love z telefonem komórkowym i zarejestrujesz się w MO podając ID neostrady bądź nr telefonu stacjonarnego, to nie będzie tam niestety telefonu komórkowego (także w aplikacji Mój Orange w Smartfonie). Trzeba założyć drugie konto pod komórkę wpisując podczas rejestracji telefon komórkowy. Dopiero nowa wersja Mój Orange posiada że tak powiem "wszystko w jednym". Niestety, w Smartfonie aplikacja Mój Orange nie honoruje adresów mailowych i trzeba się tam logować do starej wersji systemu. Dlatego jeśli chce się mieć usługi stacjonarne i komórkę, to trzeba mieć 2 konta niestety... Oczywiście niby można je powiązać, ale nie mam pojęcia jak to działa w Smartfonie.