- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
:(
@kwardi, nie trzeba posiadać dwóch kont, tylko trochę "pokombinować" w aplikacji. Bo możesz raz widzieć jedne usługi, a potem wszystkie na podglądzie. Ja np. mam w Orange Love tak, że logując się numerem smartfona i PIN-em, widzę dwie komórki. Jak z kolei przełączę na drugą i kodem zatwierdzę, to mam neostradę i wszystkie inne usługi. A jeżeli nie masz połączonych jeszcze usług, to można je dodać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
:(
@kwardinapisał(-a)Cieszę się że mogłem Ci pomóc @wscieklaewka. 😄
A co do starej wersji Mój Orange to jest jeszcze jedna rzecz o której muszę napisać. Mianowicie jeśli masz usługę Orange Love z telefonem komórkowym i zarejestrujesz się w MO podając ID neostrady bądź nr telefonu stacjonarnego, to nie będzie tam niestety telefonu komórkowego (także w aplikacji Mój Orange w Smartfonie). Trzeba założyć drugie konto pod komórkę wpisując podczas rejestracji telefon komórkowy. Dopiero nowa wersja Mój Orange posiada że tak powiem "wszystko w jednym". Niestety, w Smartfonie aplikacja Mój Orange nie honoruje adresów mailowych i trzeba się tam logować do starej wersji systemu. Dlatego jeśli chce się mieć usługi stacjonarne i komórkę, to trzeba mieć 2 konta niestety... Oczywiście niby można je powiązać, ale nie mam pojęcia jak to działa w Smartfonie.
Ja też się cieszę, że Ty się cieszysz @kwardi 🙂
Nie mam usługi Orange Love i chociaż nie muszę się martwić coby mieć jeszcze jedno konto.
Wiem że w smartfonie nie da się zalogować do aplikacji poprzez e-maila bo próbowałam i nici z tego wychodziły 🙂 Ty mnie wyprowadziłeś dziś na prostą, i szybko zalogowałam się starym nickiem i hasłem też 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
:(
@wscieklaewka, to nie ja @Wiktor kombinował i ja tylko wykonywałem Jego polecenia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
:(
@Anonimnapisał(-a)@wscieklaewka, to nie ja @Wiktor kombinował i ja tylko wykonywałem Jego polecenia
Dobra, dobra @Anonim nie tłumacz się 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
:(
Jedyne co mnie martwi jeśli chodzi o Orange na chwilę obecną, to to że do dnia dzisiejszego nie przysłano mi jeszcze e-faktury na pocztę mailową 😞
W nowym Mój Orange mam już fakturę od wtorku, a na mailu jeszcze nie i boję się że przez te peturbacje z kontami na Mój Orange coś się pochrzaniło i faktura na maila już nie będzie przychodzić... 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
:(
@Anonim dzięki za sugestie, ale właśnie dostałem e-fakturę na maila 😄
Wszystko na koncie mam poprawnie ustawione, po prostu zauważyłem że na pocztę mailową e-faktura lubi przychodzić z opóźnieniem. Wystawiana jest dnia 1-go danego miesiąca, a na mailu zawsze mam ją 4-go albo 5-go 😛
Jedyne co mi nie grało, to to że w Mój Orange fakturę mam już od wtorku, a na mailu dopiero od kilkunastu minut, ale widać tak to już jest. 😉
- « Poprzedni
- Następny »