- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dot. Błędy techniczne Nasz Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dot. Błędy techniczne Nasz Orange
No tak, zgadza się...nawet to czytałem i nie mam bladego pojęcia dlaczego w momencie liczenia tematów mój mózg o tym nie pomyślał Widocznie spragniony był matematyki 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dot. Błędy techniczne Nasz Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dot. Błędy techniczne Nasz Orange
Nowy ciekawy komunikat na załączonym obrazku...
Opis: Na stronie promującej apkę Mój Orange kliknąłem (a jakże by inaczej) link " przekaż swoje sugestie społeczności Nasz Orange. " ... otwiera mi się NO (na innej zakładce jestem już zalogowany) z komunikatem o błędzie 😞 , ciekawe o jakie uprawnienia chodzi 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dot. Błędy techniczne Nasz Orange
Dzięki śliczne za zwrócenie uwagii @Misiek62 i od razu rozwiąże zagadkę. Nie jest to kwestia uprawnień a jedynie stary link do kategorii aplikacja mobilna Mój Orange na Nasz Orange. Po zmianie kategorii nie ma podziału na aplikację mobilną i www. Podeślę prośbę o poprawę linku na portalu 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dot. Błędy techniczne Nasz Orange
Misiek62 napisał(-a):Nowy ciekawy komunikat na załączonym obrazku...
Opis: Na stronie promującej apkę Mój Orange kliknąłem (a jakże by inaczej) link " przekaż swoje sugestie społeczności Nasz Orange. " ... otwiera mi się NO (na innej zakładce jestem już zalogowany) z komunikatem o błędzie 😞 , ciekawe o jakie uprawnienia chodzi 😉
@Artur @Misiek62 A u mnie cos pierwszy raz taki
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dot. Błędy techniczne Nasz Orange
@Anonim, próbowałeś wejść w mojego linka do posta? Ostatnio zauważyłem że nie działają...kiedyś nie miałem z tym problemu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dot. Błędy techniczne Nasz Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dot. Błędy techniczne Nasz Orange
Kurcze, to widzę że coś się zmieniło. Pamiętam ze linkowałem konkretne posty...kopiowałem tytuł i godzinę i link działał...teraz się to posypało
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś