Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

zaplacilam za doladowanie, ktore nie przyszlo


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

zaplacilam za doladowanie, ktore nie przyszlo

Witam,

 

Mam karte pre paid. Zaplacilam online, poprzez bank rzecz jasna, za doladowanie, ktore nie przyszlo do tej pory: juz 2 tygodnie. Z konta odciagnieto mi pieniadze, w placowce Orange pracownik nie mogl dodzwonic sie na infolinie. Jak z wami jest.. czlowiek zaplaci i nawet nie ma tego na koncie. Po raz kolejny rozczarowaliscie mnie.

4 ODPOW. 4
Anonim

Nie dotyczy

zaplacilam za doladowanie, ktore nie przyszlo

@karoMożliwe że pomyliłeś numer telefonu.


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

zaplacilam za doladowanie, ktore nie przyszlo

akurat nie jest to mozliwe, bo mam na stale go wpisany na moim koncie bankowym. Raz doladowalo, potem nie...

Anonim

Nie dotyczy

zaplacilam za doladowanie, ktore nie przyszlo


karo napisał(-a):

akurat nie jest to mozliwe, bo mam na stale go wpisany na moim koncie bankowym. Raz doladowalo, potem nie...


@karoTo napisz reklamacje.


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6088
  • 109

zaplacilam za doladowanie, ktore nie przyszlo

Cześć @karo, przykro czytać, że coś nie zadziałało jak należy. W praktyce doładowania online działają tak, że Ty, jako klient zlecasz doładowanie na stronie dostawcy, np. na stronie banku, bank pobiera środki z Twojego konta bankowego i przekazuje zlecenie do operatora płatności (nie mylić z operatorem telekomunikacyjnym), operator płatności wysyła zlecenie doładowania do operatora telekomunikacyjnego (Orange), który realizuje doładowanie. 

 

Nie stracisz żadnych pieniędzy, ale trzeba wyjaśnić na którym etapie zatrzymane zostało zlecenie doładowania numeru, proponuję zacząć od początku. Skoro sprawdziłaś, że bank pobrał pieniądze z Twojego konto to sprawdźmy u operatora płatności:

 

  • jeśli doładowywałaś konto przez naszą stronę doladowania.orange.pl to operatorem jest PayTel - wypełnij formularz reklamacyjny
  • jeśli robiłaś doładowanie w inny sposób, np. przez stronę banku to powinnaś skontaktować się z bankiem lub na jego stronach w regulaminie sprawdzić kto jest operatorem i jak składać reklamacje, np. w mBanku to bluemedia

W większości przypadków to wystarcza, aby dowiedzieć się dlaczego zlecenie doładowania nie zostało przekazane do Orange. W każdej chwili możesz też zadzwonić do nas, np. bezpłatnie przez aplikację Mój Orange, ale najszybciej będzie od razu skontaktować się z operatorem płatności.