Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

używanie VoWifi.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 456
  • 869
  • 3

używanie VoWifi.

@ketrasaArtur  piszesz nieprawdę. Handover z vowifi na sieć komórkowąbez przerwania połączenia istnieje  ale tylko i wyłącznie na VOLTE!


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 456
  • 869
  • 3

używanie VoWifi.

@szymczok1  oczywiście brednie, realizują w ten sposób jakieś inne cele. Inni operatorzy nie mają z tym problemu, poza tym vowifi i volte w tym dla smsów i mmsów działa np. obecnie na S10+ z oprogramowaniem z wolnego rynku a z orange nie 😄

 

betonowe podejście orange niestety


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18473
  • 52870
  • 716

używanie VoWifi.

@gk2a6 piszę to co sam przetestowałem na sprzęcie jaki posiadam VoWiFi jak tylko odejdzie sie poza zasięg WiFi, to połączenie zostanie zerwane, ale wtedy trzeba ponowić połączenie z sieci komórkowej. O VoLTE w ostatnim poście nie pisałem. 


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 456
  • 869
  • 3

używanie VoWifi.

@ketrasaArtur  racz podać model i dokładne oprogramowanie i pokaż zrzuty z włączonym wifi calling i volte oraz zasięgiem. Może nie działa ci VOLTE i stąd problemy. Bez tego nie będzie handoveru bez ucięcia połączenia. Polecam telefon do BOK i zgłoszenie niedziałającego volte. Jeśli masz Samsunga *#0011# i pokaż screeny z nformacji podczas połączenia po wifi calling i po samej sieci komórkowej, zagadka się zapewne szybko rozwiąże.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18473
  • 52870
  • 716

używanie VoWifi.

@gk2a6 model tel to Galaxy A9

Screenshot_20210831-071606_Call settings.jpg

 

Screenshot_20210831-071317_Settings.jpg

 

Screenshot_20210831-071337_Settings.jpg

 

bez połączenia:

Screenshot_20210831-070951_Service mode RIL.jpg

 

z połączeniem:

Screenshot_20210831-071057_Service mode RIL.jpg


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 58
  • 133
  • 2

używanie VoWifi.

Pokaż zrzut z service mode przy połączeniu przez sieć komórkową a nie WiFi Calling.


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 431
  • 1470
  • 13

używanie VoWifi.

@ketrasaArtur- u mnie (też Samsung) miałem dokładnie identycznie - po wyjściu z zasięgu VoWiFi zrywało połączenie. VoLTE włączone. 
Przetestowane u 2 operatorów (nie Orange) i w obu przypadkach zachowanie takie samo.

Na telefonach Xiaomi (nie wspieranych oficjalnie ale też nie blokowanych przez żadnego z operatorów) - problem nie występował.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18473
  • 52870
  • 716

używanie VoWifi.

@juzew_ 

Podłączenie przez sieć komórkową:

Screenshot_20210831-101451_Service mode RIL.jpg


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 58
  • 133
  • 2

używanie VoWifi.

@ OK. Połączenie w VoLTE. Być może tam, gdzie próbujesz przełączyć się w trakcie rozmowy z WiFI calling na VoLTE zasięg LTE jest na tyle słaby, że zrywa rozmowę zamiast zrobić handover. 

 

Używam VoLTE i VoWiFi na Samsungach począwszy od S7 w 2017r aż do obecnej S21+ i nie miałem żadnych problemów z przełączaniem rozmowy WiFi Calling <-> VoLTE.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 456
  • 869
  • 3

używanie VoWifi.

@juzew_  czy w pozycji stan rejestracji  IMS w informacji o stanie karty sim masz połączono?