- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
używanie VoWifi.
@ketrasaArtur piszesz nieprawdę. Handover z vowifi na sieć komórkowąbez przerwania połączenia istnieje ale tylko i wyłącznie na VOLTE!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
używanie VoWifi.
@szymczok1 oczywiście brednie, realizują w ten sposób jakieś inne cele. Inni operatorzy nie mają z tym problemu, poza tym vowifi i volte w tym dla smsów i mmsów działa np. obecnie na S10+ z oprogramowaniem z wolnego rynku a z orange nie 😄
betonowe podejście orange niestety
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
używanie VoWifi.
@gk2a6 piszę to co sam przetestowałem na sprzęcie jaki posiadam VoWiFi jak tylko odejdzie sie poza zasięg WiFi, to połączenie zostanie zerwane, ale wtedy trzeba ponowić połączenie z sieci komórkowej. O VoLTE w ostatnim poście nie pisałem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
używanie VoWifi.
@ketrasaArtur racz podać model i dokładne oprogramowanie i pokaż zrzuty z włączonym wifi calling i volte oraz zasięgiem. Może nie działa ci VOLTE i stąd problemy. Bez tego nie będzie handoveru bez ucięcia połączenia. Polecam telefon do BOK i zgłoszenie niedziałającego volte. Jeśli masz Samsunga *#0011# i pokaż screeny z nformacji podczas połączenia po wifi calling i po samej sieci komórkowej, zagadka się zapewne szybko rozwiąże.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
używanie VoWifi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
używanie VoWifi.
Pokaż zrzut z service mode przy połączeniu przez sieć komórkową a nie WiFi Calling.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
używanie VoWifi.
@ketrasaArtur- u mnie (też Samsung) miałem dokładnie identycznie - po wyjściu z zasięgu VoWiFi zrywało połączenie. VoLTE włączone.
Przetestowane u 2 operatorów (nie Orange) i w obu przypadkach zachowanie takie samo.
Na telefonach Xiaomi (nie wspieranych oficjalnie ale też nie blokowanych przez żadnego z operatorów) - problem nie występował.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
używanie VoWifi.
@ OK. Połączenie w VoLTE. Być może tam, gdzie próbujesz przełączyć się w trakcie rozmowy z WiFI calling na VoLTE zasięg LTE jest na tyle słaby, że zrywa rozmowę zamiast zrobić handover.
Używam VoLTE i VoWiFi na Samsungach począwszy od S7 w 2017r aż do obecnej S21+ i nie miałem żadnych problemów z przełączaniem rozmowy WiFi Calling <-> VoLTE.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
używanie VoWifi.
@juzew_ czy w pozycji stan rejestracji IMS w informacji o stanie karty sim masz połączono?