Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

oszustwa i nociąganie FUNSTREFA SMS 60968 11,07 pln

ROZWIĄZANE
Anonim

Nie dotyczy

Szukajcie pomocy w Federacji Konsumentów lub u Rzeczników i w UKE

O proszę, w grupie siła 🙂 Dobra informacja 🙂

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 29
  • 7
  • 0

Szukajcie pomocy w Federacji Konsumentów lub u Rzeczników i w UKE

Sprawdziłem - Faktycznie jest blokada stron 🙂

No proszę GK udało się !!! czyli nie jestem aż tak naiwny 🙂

Ciekawe co konkretnie ORANGE do tego skłoniło ?

Tak czy inaczej sam efekt jest zadowalający. 

Panowie myślę że możemy sobie pogratulować 🙂


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6114
  • 109

Szukajcie pomocy w Federacji Konsumentów lub u Rzeczników i w UKE

Nie zawsze od razu widzimy wszystkie zagrożenia i to Wasze opinie tutaj sprawiły, że przeanalizowaliśmy dokładnie temat i je dostrzegliśmy. Mimo, że to oferta firmy zewnętrznej to zależy nam na Waszym zaufaniu i choć opcja WAP-Opt (włączenia SMS Specjalnych przez stronę) została udostępniona w dobrej wierze, to ryzyko jej niejasnego wykorzystania było za duże, co wiemy dzięki Wam i dlatego zrezygnowaliśmy ze wspierania tej funkcji.

 


Marcin_Wdowiak napisał(-a):

Dałem 3 zdjęcia z przykładami jak chciano mnie naciągnąć - i co z tym zrobisz ? 

Wszystkie 3 przykłday są jawnym oszustwem - orange powinno zablokować te serwisy oraz możliwość łatwej i PRZYPADKOWEJ aktywacji usług. (...)

A i przepraszam nie orange ale wszystkie telekomy. Ja bym był dumny gdyby orange zrobiło to jako pierwsze - i to jest dopiero reklama i powód do chwalenia się. 

Wtedy reklama orange - dziękujemy za zaufanie miała by sens. 

 

@Marcin_Wdowiak, żałuję, że przez chwilę uważałeś, że nasz komunikat o zaufaniu nie ma sensu, ale cieszę się, że mogliśmy udowodnić, że nam zależy i spełnić Twoją propozycję. Czy teraz jesteś choć trochę z nas dumny? 🙂 Ja jestem - ze społeczności Nasz Orange 🙂

 

@Marcin_Wdowiak@Monro@GK@Wójcik_53@mjdawid@Maximus@Maciej@Aga_2016@gość14607364367, bardzo Wam dziękujemy, że napisaliście tutaj i powiedzieliście, co sądzicie. Blokada tej funkcji to głównie Wasza zasługa. Może teraz nawet @GK uwierzy, że nawet jako firma możemy słuchać i działać? :-))

 

Mam nadzieję, że mimo, że ten temat znalazł pozytywne zakończenie - zostaniecie z nami.

 

@Piotrekk85@Misiek62, @Anonim, @Jarek, dziękujemy za spokojną, merytoryczną dyskusję i zaufanie od początku. Wasze wsparcie bardzo pomagało, gdy dyskutowaliśmy wewnętrznie o tym co z tym zrobić i radziliśmy sobie z ostrzejszymi wpisami tutaj. 

 

9067f2315eee9a9df853da9e374bf265

 

 


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 93
  • 25
  • 2

Szukajcie pomocy w Federacji Konsumentów lub u Rzeczników i w UKE


Artur napisał(-a):
Nie zawsze od razu widzimy wszystkie zagrożenia i to Wasze opinie tutaj sprawiły, że przeanalizowaliśmy dokładnie temat i je dostrzegliśmy.(...)

@Marcin_Wdowiak@Monro@GK@Wójcik_53@mjdawid@Maximus@Maciej@Aga_2016@gość14607364367, bardzo Wam dziękujemy, że napisaliście tutaj i powiedzieliście, co sądzicie. Blokada tej funkcji to głównie Wasza zasługa.


 

Szkoda, że zapomnieliście podziękować redakcjom serwisów Spider’s Web oraz Bezprawnik.pl, które już w 2015 roku nie tylko dostrzegły i opisały potencjalne zagrożenie, ale też zadały sobie trud wysłania apelu do Was: List otwarty do operatorów komórkowych Orange(...): wzywamy do zabezpieczenia abonentów przed nieucz...

 

 

 

 

Remi napisał(-a):

Z dniem 30 września zablokowaliśmy ten kanał aktywacji subskrypcji (poprzez kliknięcie wyodrębnionego buttona na stronie partnera) nie tylko dla serwisu Funstrefa ale dla wszystkich subskrypcji MT uruchomionych w naszej sieci.

 

 

To dobra wiadomość, że Orange nareszcie dało prawidłową ocenę opisanym tu praktykom i zdecydowało się na taki krok. Bardzo rozsądne, zwłaszcza zanim instytucje nadzoru konsumenckiego szerzej zostaną zainteresowane tą sprawą (a może już zaczeły działać?).

 

Ciekawi mnie jeszcze, czy blokada będzie trwała i informacja o tym będzie podana do publicznej wiadomości oficjalnym kanałem.

Anonim

Nie dotyczy

Szukajcie pomocy w Federacji Konsumentów lub u Rzeczników i w UKE

My również @Artur dziękujemy 🙂 Fajnie ze jesteśmy razem i........ To pozytywne zakończenie sprawy, tak trzymać Orange.

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32806
  • 39028
  • 1390

Szukajcie pomocy w Federacji Konsumentów lub u Rzeczników i w UKE

@Artur, @Remi : mam do Was pytania techniczne. ew prosiłbym o przekazanie dalej, lub przeniesienie do innego wątku.

1) Czy zablokowanie opcji aktywacji przez wap dotyczy tylko aktywacji sms mt/mms mt? czy też innych opcji - np. usług poprzez DCB, Orange ABCD (zakupy gadżetów w Orange World)?

2) jedną z usług, które korzystałem na jednym z numerów, był klub Gameloft (raz na jakiś czas na Orange World), który umożliwiał pobranie jakiejś gry od tej firmy w obniżonej cenie, czy te zmiany oznaczają zamknięcie tej oferty? czy będzie działa inaczej?

3) raz na jakiś czas korzystałem z nawigacji Orange (wersja dla prepaidów) w wersji z opłatą za pomocą sms mt, dotychczas aktywowałem to przez aplikację w sposób, który ulegl zablokowaniu, używałem to w dziwnym androidowym tablecie (chińczyk) ze slotem na sim, ale bez obsługi smsów, czy będzie opcja na aktywację? czy zostaje mi przełożenie karty i aktywowanie smsem na innym urządzeniu?


Ekspert AMA
  • 416
  • 922
  • 56

Szukajcie pomocy w Federacji Konsumentów lub u Rzeczników i w UKE


Piotrekk85 napisał(-a):

@Artur, @Remi : mam do Was pytania techniczne. ew prosiłbym o przekazanie dalej, lub przeniesienie do innego wątku.

1) Czy zablokowanie opcji aktywacji przez wap dotyczy tylko aktywacji sms mt/mms mt? czy też innych opcji - np. usług poprzez DCB, Orange ABCD (zakupy gadżetów w Orange World)?

2) jedną z usług, które korzystałem na jednym z numerów, był klub Gameloft (raz na jakiś czas na Orange World), który umożliwiał pobranie jakiejś gry od tej firmy w obniżonej cenie, czy te zmiany oznaczają zamknięcie tej oferty? czy będzie działa inaczej?

3) raz na jakiś czas korzystałem z nawigacji Orange (wersja dla prepaidów) w wersji z opłatą za pomocą sms mt, dotychczas aktywowałem to przez aplikację w sposób, który ulegl zablokowaniu, używałem to w dziwnym androidowym tablecie (chińczyk) ze slotem na sim, ale bez obsługi smsów, czy będzie opcja na aktywację? czy zostaje mi przełożenie karty i aktywowanie smsem na innym urządzeniu?


Piotrek, ciężko na szybko odpowiedzieć ale proponuje testy po prostu na bieżąco. Jak coś nie będzie działać to zgłaszaj. To co zmieniliśmy to usuneliśmy sposób aktywacji taki który mógł narazić naszego klienta na "przypadkowe" straty własne czyli bez potwierdzenia zamówienia usługi.


Ekspert AMA
  • 416
  • 922
  • 56

Szukajcie pomocy w Federacji Konsumentów lub u Rzeczników i w UKE

Na Nasz Orange odpisujemy na pytania i potrzeby klientów Orange i to ich interes jest dla nas najważniejszy zwłaszcza jeśli jest zgodny z wartościami naszego brandu.

 

Odnośnie SW to nie widziałem wcześniej tego tekstu ale tym razem jest wyjatkowo merytoryczny :). Także dziękuję SW ale to nie opinie SW nas przekonała tylko Wy i to jakie wartości dla nas są ważne.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32806
  • 39028
  • 1390

Szukajcie pomocy w Federacji Konsumentów lub u Rzeczników i w UKE

Na dziś to widzę, że Orange World jest "ubogie" (ale to inny temat). Niestety chwilowo nie mam potrzeby zakupowej, ale jak coś będzie nie tak, to zgłoszę.

Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 16
  • 5
  • 2

Szukajcie pomocy w Federacji Konsumentów lub u Rzeczników i w UKE

Odnośnie do podnoszonej kwestii interwencji w tej sprawie do opratora (jakiegokolwiek), a nie dostawcy usługi: bardzo fajną sprawą jest Centrum Informacji Konsumenckiej UKE. Porady/ informacje dotyczące naprawdę często pojawiających się kwestii podczas korzystania z usług telekomunikacyjnych są łatwo dostępne (cik.uke.gov.pl), przystępne, rzeczowe i co najważniejsze: nie są podyktowane interesem operatora. W tej sprawie polecam lekturę: http://www.cik.uke.gov.pl/telefon-stacjonarny/loterie-konkursy-sms-premium- - link z telefonem stacjonarnym brzmi trochę mylnie 😉 Ponadto - nie wiem, czemu podmiot świadzący usługę faktycznie ma nie otrzymywać reklamacji: jeśli nie wynika to z woli nagradzania tej formy przedsiębiorczości, to nie wiem z czego 🙂 Naprawdę. To jest jak przyzwolenie na praktyki, które uważamy za niesprawiedliwe (u źródła). Życzę wszystkim braku takich niepożądanych przygód.