Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

oszustwa i nociąganie FUNSTREFA SMS 60968 11,07 pln

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 29
  • 7
  • 0

oszustwa i nociąganie FUNSTREFA

Piotrek ja też nie wchodzę na strony wapowe to samo tam przekierowuje bez żadnego ostrzeżenia. Ja nawet nie wiedziałem że protokół wap jeszcze istnieje ... 

 

A co do włączenia blokady to na stronie użytkownik nie ma możliwości sprawdzenia kiedy włączał ani kiedy wyłączał. Widoczny jest tylko status i jako dowód włączenia mam SMS-a z potwierdzeniem. Ale kto i kiedy mi to wyłączył nie mam zielonego pojęcia. 

Tak czy inaczej tematu nie odpuszczę i tylko ostrzegam że blokada przez samą stronę www nie daje nam świętego spokoju. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

oszustwa i nociąganie FUNSTREFA

Ja staram się unikać strony wap. Jak wpiszę adres inny niż http lub https nie wchodzę. Na domyślnych przeglądarkach na androidzie tego nie widać.

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 5
  • 0

oszustwa i nociąganie FUNSTREFA

Ja wiem jak moze nastapic aktywacja.
Orange podalo kiedy ... tylko:
1) nie ma w tym czasie mojego sms aktywacyjnego
2) Orange niestety nie ma SMS przychodzacego z kodem akþwacyjnym, bo takiego nie otrzymalem
3) potem podano strone (a dokladnie dwie ... ) z której niby aktywowalem usluge. Niestety ... ani nie wchodzilem na te strony ani w czasie kiedy nastapila aktywacja nie kurzystalem z internetu w telefonie ani WiFi. Korzystalem ponad godzine wczesniej i to tez tylko w accuwheather.

Tyle ... po takim podsumowaniu z mojej strony 'sledztwa' przeprosdzonego przez ekspertow ze strony operatora, Orange nabralo wody w usta i po prostu odpisuje mi na kazde pismo ze oni juz wszystko wyjasnili.
Niestety nie potrafia stwierdzic jak nastapila aktywacja wiec nic nic pisza, a bzdury ktore napisali nie trzymaja sie przyslowiowej kupy.

Tyle w kwestii operatora Orange.
Nikt mnie juz nie zmysi na kolejna umowe ... chyba ze abonament bedzie darmowy to koze tu zostane.
Zlodziejstwo i naciaganie.

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

oszustwa i nociąganie FUNSTREFA

To może masz wirusa w telefonie?
Jesteś jedynym użytkownikiem aparatu? nie udostępniasz go komuś na chwilę?

Akurat accuwheater często publikuje reklamy (chyba, że masz wersję pro bez reklam) - podejrzewam, że kliknąłeś z jedną z reklam.

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 37
  • 32
  • 0

oszustwa i nociąganie FUNSTREFA

Ludzie ale po co te dochodzenia.Umowa którą rzekomo zawarłeś nie obowiązuję to wynika wprost z przepisów prawa.Oszustwo to nie jest prawnie dozwolony sposób zawierania umów a Orange jest zwykłym pomocnikiem w tej próbie wyłudzenia.Zarządaj tak jak ja wystawienia faktury korygującej i po sprawie a jak nie to nie płać niech cię podają do sądu.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 37
  • 32
  • 0

oszustwa i nociąganie FUNSTREFA

Nie zagłębiałem się w temat bo się odemnie odczepili, ale uważam że takie postępowanie Orange może być podstawą do zerwania z nimi umowy. Orange nie ma prawa obciążać konta klienta bez jego zgody.Orange uzurpuje sobie prawo decydowania o tym czy klient zawarł jakąś umowę czy nie a od tego jest sąd.Takie postępowanie podważa wiarygodność strony umowy i naraża drugą stronę na ponoszenie nieprzewidzianych kosztów gdzie Orange uzurpuje sobie prawo do decydowania o tym.To może i zapewne będzie wystarczającą przesłanką do zerwania umowy z winy operatora.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 5
  • 0

oszustwa i nociąganie FUNSTREFA

Piotrek ...
Uwazasz mnie za dzieciaka ktory nie wie co robi?
Nawet jesli mialbym wirusa (a wiem ze nie mam) to jakos ta aktywacja musiala nastapic ... kropelkowo Twoim zdaniem? Bez udzialu uslug operatora?

Jaja robilo sobie Orange .. wiec albo odpisuj z sensem albo wcale.

I zapewniam ze telefon uzywam swiadomie ... do dzwonienia w 90%, nawigacji 5% ... i juz na bank nie wchodze na jakies bzdurne strony. I zapewkiam ze z wyksztalcenia mam do czynienia z kompami i wiem z czym to sie je. Gdyby nie to ... yo uwierzylbym Orange w ich glupie odpowiedzi.
Nie maja pojecia jak to sie stalo ... a moze mają tylko kie potrafia mi udowodnic ze to ja.
Zakladam sie o gruba kase ze maja bajzel i aktywowal to ktos zupelnie obcy i niez mojego telefonu.

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

oszustwa i nociąganie FUNSTREFA

Nie rozumiesz jednego. W tym wypadku operator (nie tylko Orange) nie jest dostawcą treści, usługodawcą, a jedynie pośrednikiem naliczającym opłaty.

Jeśli ktoś Cię oszukał (co nie kwestionuję/nie rozsądzam), to osoba co zleciła wyświetlenie jakiejś reklamy, których pełno na Androidzie. Kierujesz swoje roszczenia w złą stronę. Wg mnie należało by je skierować do właściciela usługi Funstrefa czy podobnych.

Jeśli podpisujesz umowę na abonament, zawsze masz informację czy zgadzasz się na aktywację usług premium, czy chcesz mieć zablokowane.
Przy prepaidzie tego nie ma, bo masz hamulec w postaci limitu środków.

To co pisze GK jest nie do końca prawdą. Aktywacja usługi premium takiej czy sakiej jest umową. Ale nie z Orange, tylko Mobiltekiem czy innymi tego typu firmami. Jeśli umowa zawierana jest za pomocą środków do komunikacji na odległość, mamy prawo do odstąpienia w ciągu 14 dni, chyba że ktoś chce uruchomienia usługi wcześniej i rezygnuje z tego prawa.

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 29
  • 7
  • 0

oszustwa i nociąganie FUNSTREFA

Ojj Piotrek coś za bardzo bronisz tego orange. 

 

Uczciwa firma - pośrednik powinna z góry zablokować wszystkie usługi premiium i aktywować dopiero na specjalne życzenie klienta ( przez umowę, podanie telekodu na infolinii i inną świadomą formę akceptacji podwyższonych opłat ) 

Tak niestety się nie dzieje bo Orange stracił by na tym sporo, w związku z czym jest winny zaistniałych sytuacji. 

Nie podchodzi uczciwie do klienta ( nas abonentów )  a ze złodziejami podpisuje korzystne dla siebie umowy i czerpie z tego spory procent kosztem niewiedzy i naiwności zwykłych zjadaczy chleba.

A PODKREŚLAM ja miałem zablokowane wszystkie treści premium i zostały mi naliczone podwyższone opłaty. Pierwsza reklamacja nic nie dała i pani na infolinii ściemniała mnie że dostawcy mogą olać sobie moje zawieszenie przychodzących sms-ów premium i dalej mogą mi to wysyłać. 

Dopiero małe śledztwo z mojej strony oraz zebranie dowodów pozwoliło mi złożyć drugą reklamację na którą nie mam jeszcze odpowiedzi. 

Ale absurd pozostaje nie do zniesienia - jak zwykle ja muszę udowadniać swoją niewinność złodziejom .... 

 

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

oszustwa i nociąganie FUNSTREFA

To jeśli miałeś blokadę przed aktywacją tego serwisu, to nie ma co się głowić. Reklamacja powinna być uznana.

Od chyba 5 lat wymogiem UKE jest przy braniu umowy na abonament możliwość założenia bezpłatnej blokady - każdy operator to ma.