- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
kontakt do działu technicznego
Operator Orange ma problem z siecią komórkową w powiecie Ostrołęcki. Dzwoniłem do kilku numerów z Orange - właśnie w tym regionie. Sprawdzić czy faktycznie jest problem.
Kiedy chciałem zadzwonić do działu technicznego. Okazało się że na numer nie mogę sie dodzwonić, kiedy nie mam nic na koncie i wykupiony pakiet usług. Pomyślałem może są inne możliwości.... Aplikacja jest tylko do sprawdzania ile masz na koncie (danych pakietu, pieniędzy itp.). Nawet email nie moge wysłać - jest możliwość tylko wysłania wniosku poczta tradycyjna. Dobrze że klatek z gołębiami nie mają. Kontakt z firmą to tylko z doradcami sprzedaży, kiedy chcesz coś kupić.
Nie polecam. Gdyby nie to że są tani - jak w Biedronce - to dział rynku już dawno przejęłaby sprawniejsza firma.
___________
* Wpis poddany edycji - Netykieta - moderator Bartłomiej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
kontakt do działu technicznego
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
kontakt do działu technicznego
@Mat6 zawsze możesz skontaktować się z konsultantem przez czat, tym bardziej, że masz konto Mój Orange, jak wspomniałeś.
Orange z e-maili już zrezygnował dawno temu.
Wszelkie sposoby kontaktu masz podane w linku:
https://www.orange.pl/view/kontakt
Jeżeli chodzi o kontakt bezpośrednio z działem technicznym, to trzeba zrobić zgłoszenie u konsultanta. Odpowiedź dostaniesz za kilka dni, najczęściej do siedmiu dni jest odpowiedź na Twoje zapytanie.