Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

kontakt do działu technicznego


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 1
  • 0

kontakt do działu technicznego

Operator Orange ma problem z siecią komórkową w powiecie Ostrołęcki. Dzwoniłem do kilku numerów z Orange - właśnie w tym regionie. Sprawdzić czy faktycznie jest problem.

Kiedy chciałem zadzwonić do działu technicznego. Okazało się że na numer nie mogę sie dodzwonić, kiedy nie mam nic na koncie i wykupiony pakiet usług. Pomyślałem może są inne możliwości.... Aplikacja jest tylko do sprawdzania ile masz na koncie (danych pakietu, pieniędzy itp.). Nawet email nie moge wysłać - jest możliwość tylko wysłania wniosku poczta tradycyjna. Dobrze że klatek z gołębiami nie mają. Kontakt z firmą to tylko z doradcami sprzedaży, kiedy chcesz coś kupić.

Nie polecam. Gdyby nie to że są tani - jak w Biedronce - to dział rynku już dawno przejęłaby sprawniejsza firma.

 

___________

* Wpis poddany edycji - Netykieta - moderator Bartłomiej

2 ODPOW. 2

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14222
  • 58455
  • 706

kontakt do działu technicznego

@Mat6Próbowałeś się połączyć przez czat?

https://www.orange.pl/view/kontakt

 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19615
  • 56817
  • 772

kontakt do działu technicznego

@Mat6 zawsze możesz skontaktować się z konsultantem przez czat, tym bardziej, że masz konto Mój Orange, jak wspomniałeś. 

Orange z e-maili już zrezygnował dawno temu.

Wszelkie sposoby kontaktu masz podane w linku:

https://www.orange.pl/view/kontakt

Jeżeli chodzi o kontakt bezpośrednio z działem technicznym, to trzeba zrobić zgłoszenie u konsultanta. Odpowiedź dostaniesz za kilka dni, najczęściej do siedmiu dni jest odpowiedź na Twoje zapytanie.