Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

[archiwum] Skarbonka aktywacja

ROZWIĄZANE

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

[archiwum] Skarbonka aktywacja

Zmieniłem plan taryfowy z abonamentu na kartę. Zostałem zaskoczony wszędzie podawana informacją o tym, że do doładowania dostaję dodatkowy % i mogę go przelewać jako do użycia na pakiety (konto główne).
Sprawdziłem szybko zasady usługi skarbonka (screen).orange.PNG

Jak wół czytamy "Z usługi mogą skorzystać abonenci, którzy mają co najmniej 31 dni stażu w sieci", pomijam wydaje mi się nie do końca precyzyjne użycie słowa abonent ale:

- przenosząc numer na kartę usłyszałem, że to tylko zmiana taryfy;

- pytając czy na pewno nie będę potraktowany jak nowy klient, przenoszący numer do Orange, usłyszałem że nie;

- nic nie aktywuję od nowa, rzeczywiście proceduralnie zmieniam tylko taryfę;

 

ergo przysługuje mi usługa skarbonka.

 

Jednak skarbonka krzyczy, że jestem tylko 2 dni w sieci - kłamiesz koleżanko 🙂
Jak mogę rozwiązać ten problem, przelałem specjalnie trochę większą sumę "na zaś" i nie widzi mi się utrata żadnego grosza ze względu na błędy Orange.


Pozdrawiam, 
Michał

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2912
  • 7546
  • 195

Skarbonka_aktywacja

Wg mnie wprowadzono Cię w błąd, staż w ofercie na kartę jest liczony od nowa. Reklamuj zaistniałą sytuację w BOK.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

7 ODPOW. 7

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2912
  • 7546
  • 195

Skarbonka_aktywacja

Wg mnie wprowadzono Cię w błąd, staż w ofercie na kartę jest liczony od nowa. Reklamuj zaistniałą sytuację w BOK.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38815
  • 1388

Skarbonka_aktywacja

Wg regulaminu nie jest liczony staż w sieci, a staż w ofercie na kartę. Rozumowanie można użyć jedynie do usług dla których ważny jest staż w sieci. Tutaj warto mieć jakiś dowód błędnej informacji: np data i godzinę rozmowy telefonicznej jeśli info było przez telefon a rozmowa była nagrywana itp.

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Skarbonka_aktywacja

Ofertę zmieniałem w salonie, gdzie jak wiadomo nikt za nic nie odpowiada. 
Jednak zdanie ze screena również wprowadza klientów w błąd moim zdaniem.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2912
  • 7546
  • 195

Skarbonka_aktywacja

I tym również argumentuj reklamację.


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Skarbonka_aktywacja

W jaki sposób mam złożyć najlepiej reklamację?
Widzę, że teraz w panelu Mój Orange nie mam opcji dodawania zgłoszeń.
Strona kieruje mnie do doradców, którzy nic nie mogą...
Jest jakiś mail?

Dzięki.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38815
  • 1388

Skarbonka_aktywacja

Nie ma. Doradca może przyjąć od Ciebie reklamację.

Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 721
  • 1691
  • 34

Skarbonka_aktywacja

@novyr9 Czy któraś z powyższych odpowiedzi pomogła wyjaśnić sprawę? Jeśli tak to oznacz ją jako rozwiązanie, dzięki temu inni forumowicze szybciej na nią trafią. Mrugający mężczyzna