- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmieniłem plan taryfowy z abonamentu na kartę. Zostałem zaskoczony wszędzie podawana informacją o tym, że do doładowania dostaję dodatkowy % i mogę go przelewać jako do użycia na pakiety (konto główne).
Sprawdziłem szybko zasady usługi skarbonka (screen).
Jak wół czytamy "Z usługi mogą skorzystać abonenci, którzy mają co najmniej 31 dni stażu w sieci", pomijam wydaje mi się nie do końca precyzyjne użycie słowa abonent ale:
- przenosząc numer na kartę usłyszałem, że to tylko zmiana taryfy;
- pytając czy na pewno nie będę potraktowany jak nowy klient, przenoszący numer do Orange, usłyszałem że nie;
- nic nie aktywuję od nowa, rzeczywiście proceduralnie zmieniam tylko taryfę;
ergo przysługuje mi usługa skarbonka.
Jednak skarbonka krzyczy, że jestem tylko 2 dni w sieci - kłamiesz koleżanko 🙂
Jak mogę rozwiązać ten problem, przelałem specjalnie trochę większą sumę "na zaś" i nie widzi mi się utrata żadnego grosza ze względu na błędy Orange.
Pozdrawiam,
Michał
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wg mnie wprowadzono Cię w błąd, staż w ofercie na kartę jest liczony od nowa. Reklamuj zaistniałą sytuację w BOK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wg mnie wprowadzono Cię w błąd, staż w ofercie na kartę jest liczony od nowa. Reklamuj zaistniałą sytuację w BOK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Skarbonka_aktywacja
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Skarbonka_aktywacja
Ofertę zmieniałem w salonie, gdzie jak wiadomo nikt za nic nie odpowiada.
Jednak zdanie ze screena również wprowadza klientów w błąd moim zdaniem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Skarbonka_aktywacja
W jaki sposób mam złożyć najlepiej reklamację?
Widzę, że teraz w panelu Mój Orange nie mam opcji dodawania zgłoszeń.
Strona kieruje mnie do doradców, którzy nic nie mogą...
Jest jakiś mail?
Dzięki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Skarbonka_aktywacja
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Skarbonka_aktywacja
@novyr9 Czy któraś z powyższych odpowiedzi pomogła wyjaśnić sprawę? Jeśli tak to oznacz ją jako rozwiązanie, dzięki temu inni forumowicze szybciej na nią trafią.