Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zniknęły pieniądze

ROZWIĄZANE

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39009
  • 1390

Zniknęły pieniądze

Dla mnie sytuacja jest jasna, ale komunikacja dla Ciebie nie jest precyzyjna.

Miałeś usługi ważne do 3.11. Być w może w smsach i komunikacji był podany 4.11. Niestety Orange często informuje o błędnej dacie.

Na początku 4.11 chwilę po północy usługi zostały zablokowane. Trwało wtedy połączenie z internetu. Przeszła taryfikacja na standardową. Podejrzewam, że wtedy przełączyłeś się na kartę z plusa. Smsy przyszły rano bo Orange po skargach przestało budzić ludzi po nocy. To co jest w mój Orange to łączna ilość danych w sesji bezpłatnej i płatnej. Mimo, że opłata w złotówkach dotyczy tylko części płatnej.

Nielogiczne i mało czytelne, ale tak to działa w Orange.

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19923
  • 57574
  • 783

Zniknęły pieniądze

@cytrynki w SMS-ach jest informacja, że GB masz zablokowane z powodu braku aktywacji usługi. To nie są GB do aktualnego wykorzystania, tylko do odzyskania, aby po odzyskaniu je użyć. Tak wiec bez posiadanego pakietu GB została użyta transmisja danych, wiec zużyte GB zostały pokryte z konta głównego. Dlatego została naliczona opłata 17 zł.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39009
  • 1390

Zniknęły pieniądze

Jeszcze uzupełnię jako komentarz do niektórych wpisów.

- Lejek nie zadziałał, bo on działa, kiedy się wykorzystuje GB w okresie ważności. Nie działa po upływie ważności. Tak to jest w regulaminie.
- Na screenach z telefonu widać ok 10-15minut połączenia z internetem na początku dnia 4.11 po północy. Na to poszło te 17zł.

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 10
  • 31
  • 0

Zniknęły pieniądze

Mmh, niewiem. Nie znam się.

Te? 15minut , wystarczyło na zużycie 10gb? Które kosztowało 17zl...

 

W takim razie dlaczego  w 'zużyciu' telefonu, nie widnieje te 10gb, tylko rozkłada się to następująco. 2.11 -1,24gb ; 3.11 - 3,24gb ; 4.11-78mb

 

Dla mnie to trochę nie zrozumiałe. 

 

Screenshot_20231105_111145_com.huawei.systemmanager.jpgScreenshot_20231105_110941_pl.orange.mojeorange.jpg

 

________________
* Wstawiłem grafikę dodaną jako załącznik – moderator Michał


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39009
  • 1390

Zniknęły pieniądze

10gb to łączny wymiar sesji płatnej i bezpłatnej. Jak nie rozłączasz internetu, to mogło być kilka dni.

 

1GB w Orange free na kartę kosztuje kilka stów. Te 17 zł dotyczy tylko końcówki po wygaśnięciu ważności pakietu.

 

Nieczytelne to jest, ale takie Orange ma systemy.


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 10
  • 31
  • 0

Zniknęły pieniądze

Można się przed tym jakoś 'bronić'?

Zmienić na abonament?

Przejść do innej sieci? 

 

Co jest aktualnie najbardziej opłacalne? 

 


Poziom 32, Pasjonat Galaktyczny
  • 2295
  • 10950
  • 91

Zniknęły pieniądze

@Piotrekk85 Dzięki za informację o faktycznym działaniu podanej przez mnie usługi. Czy jest jakiś sposób aby uchronić się przed pobieraniem środków za internet z konta głównego przy braku aktywnego pakietu? Czy zostaje tylko wyłączenie transmisji danych w urządzeniu?


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19923
  • 57574
  • 783

Zniknęły pieniądze

@Samotnick @cytrynki w ofercie na kartęlejek działa z aktywnym pakietem np. bez limitu. Po dezaktywacji pakietu, lejek już nie działa. W abonamencie jest ustawiony domyślnie. We FLEX jest tylko limit GB do wykorzystania, potem orędkość jest ograniczana.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39009
  • 1390

Zniknęły pieniądze

Obrony nie ma. Warto złożyć reklamację. Podstawa: informacja o wyłączeniu pakietu powinna być od razu, niezależnie od pory dnia. Odpowiednie zapisy są w prawie telekomunikacyjnym.

Niestety trochę to zależy od doradcy rozpatrującego zgłoszenie.

Inna opcja włączenie usługi cyklicznej a nie jednorazowej.

Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 2724
  • 11246
  • 110

Zniknęły pieniądze

@cytrynkizłóż reklamacje na Orange czacie lub na infolinii Orange *100 lub 510 100 100.

Pozdrawiam 🙂