- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam, mam następujący problem: wczoraj doładowałem konto kwotą 30zł. Dostałem smsa o tym że status mojego konta się zmienił itp itd po czym dziś rano na telefonie miałem równe 0zł, miałem aktywowany z poprzedniego jeszcze miesiąca pakiet smsów i internetu więc od tego stan konta nie mógł się zmienić, nigdzie też nie dzwoniłem. Zdarzyło mi się to drugi raz, chciałbym się dowiedzieć dlaczego.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wysłałem to zapytanie przez formularz orange- zostało już rozpatrzone, pieniądze wróciły na moje konto temat można usunąć, dzięki za chęć pomocy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Znikające pieniądze
Oj naprawdę, bardzo byśmy chcieli pomóc, ale bez analizy Twojego konta, nie będzie to możliwe - to takie wróżenie z fusów.
Prosiłbym o kontakt z naszymi doradcami:
- infolinia pod numerem 510 100 100 (całą dobę, połączenie płatne)
- Opcja połączenia z doradcą z aplikacji Mój Orange (bezpłatnie z karty Orange na terenie Polski, całą...
- Połączenie z czatem - przez stronę WWW (kontakt lub Obsługa > Zgłoś sprawę) - od poniedziałku do piątku od 8 do 20
- Połączenie z czatem przez aplikację Mój Orange (pn-pt od 8 do 20)
- Zgłoszenie w zakładce Zgłoś Sprawę w Moim Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wysłałem to zapytanie przez formularz orange- zostało już rozpatrzone, pieniądze wróciły na moje konto temat można usunąć, dzięki za chęć pomocy.