- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam.
Wczoraj rano podczas przenoszenia eSIM z jednego telefonu do drugiego karta "zawiesiła" się tj:
- w starym telefonie działała
- w nowym telefonie pokazała się jako aktywna ale nie miała zasięgu
- w obu telefonach usunąłem karty eSIM
W Mój Orange jest widoczna opcja "Pobierz SIM", niestety karty nie da się pobrać bo wywala błąd.
Dzwoniłem na infolinię - konsultant nie może wydać innej karty.
Koło 13 byłem w Salonie i tutaj szok - pracownik również nie może wydać ani fizycznej ani nowej eSIM bo tamta jest zawieszona.
Pani w Salonie zgłosiła sprawę tu i tam, czas na realizację do 7 dni XD
No ludzie, to jest jakaś kpina, od wczoraj jestem bez telefonu bo nikt nie potrafi manualnie usunąć karty??
Niech mi ktoś pomoże na litość boską.
____________________
*Edytowałem treść - moderator Wojciech.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@borda04 według mnie jutro się odblokuje. Zrobiłeś zgłoszenie. Nic więcej nie możesz zrobić
Reszta w "rękach" systemów
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zawieszona karta eSIM, brak możliwości wymiany nawet w salonie (!)
@borda04Takie błędy się zdarzają. To kwestia systemu...Normalnie kod QR na maila i już...
Spróbuj jutro na infolinii podpytać
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zawieszona karta eSIM, brak możliwości wymiany nawet w salonie (!)
Niestety nic z tego. Dwa razy już mi wysłali kody i są one z tę samą zawieszoną kartą, której nie da się dodać do telefonu bo wywala błąd (!) To jest jakiś cyrk.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zawieszona karta eSIM, brak możliwości wymiany nawet w salonie (!)
@borda04Właśnie o te dwa kody za dużo...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zawieszona karta eSIM, brak możliwości wymiany nawet w salonie (!)
To się stało podczas przenoszenia. Karta się jakby przeniosła i nie przeniosła. Co mam robić? Czekać 7 dni bez telefonu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@borda04 według mnie jutro się odblokuje. Zrobiłeś zgłoszenie. Nic więcej nie możesz zrobić
Reszta w "rękach" systemów
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zawieszona karta eSIM, brak możliwości wymiany nawet w salonie (!)
Miałem kiedyś taką samą sytuację i dostałem jedną radę, żeby nigdy nie usuwać działającego e-sima z telefonu. Bo jak usuniesz to klops.
U mnie trwało to kilka dni zanim odzyskałem numer, kilka telefonów na infolinię i w końcu trafiłem na kogoś kumatego, no chyba że te wszystkomające systemy zaczęły wreszcie działać i dlatego udało się poprawić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zawieszona karta eSIM, brak możliwości wymiany nawet w salonie (!)
Pech chciał, że telefon z działającą kartą został sprzedany, musiałem go wysłać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zawieszona karta eSIM, brak możliwości wymiany nawet w salonie (!)
@borda04Ciekawe jak zgłoszenie? Zerkałeś na info czy maila...?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zawieszona karta eSIM, brak możliwości wymiany nawet w salonie (!)
Rozumiem, nie było wyjścia. Oby szybko udało im się to w tych przepastnych systemach ogarnąć 😄
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »