Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zablokowane środki.


Poziom 24, Specjalista
  • 2437
  • 6057
  • 23

Zablokowane środki.


@wszystko_i_nicnapisał(-a)

@szwejkonapisał(-a)

Czyli z tego co rozumiem te 118 zł poszło na straty?Zrobiłem jej ostatnio konto na rok poprzez jak się nie mylę 8002. Jednak dalej pokazuje tylko te środki co ja jej kupiłem plus jakiś 10% bonus i jej doładowanie za 5 zł.


Niestety tak, środki przepadły. Wbrew temu, co sugeruje @wscieklaewka kontakt z BOK niewiele Ci tu zmieni, niezaleznie na jak miłego doradce trafisz. Nie masz niestety podstaw do składania reklamacji w tej sprawie - mama dostała powiadomienia przypominające o możliwości zwrócenia środków jednak z niej nie skorzystała. Zdaję sobię sprawę, że to starsza osoba i mogła tego nie przeczytać lub nie zrozumiała wiadomości, niestety nie zmienia to nic względem regulaminu tej usługi. Ale oczywiście jako klient, jeśli masz taką ochotę możesz złożyć reklamację na wszystko, bo takie jest Twoje prawo. Tyle, że tak jak mówię niewiele Ci to da, to też wg mnie szkoda czasu na kontakt z BOK.
Co do usługi "Konto Ważne Rok" nie skupiaj się na kwocie środków jakie posiada mama, a na ich ważności - jeśli prawidłowo uruchomiłeś usługę, to środki powinny być, jak sama nazwa wskazuje ważne do września/października (w zależności kiedy aktywowałeś usługę) 2019 roku.


Gdzie ja napisałam o niezależnym trafieniu na miłego doradcę? ( przeczytaj raz jeszcze mój post ) @wszystko_i_nic

Są różne przypadki losowe kiedy nie jesteśmy w stanie nawet odczytać sms-a przypominającego bo na ten przykład leżymy na dializie, chemioterapii, jesteśmy poza zasięgiem, mamy wyłączony telefon z przyczyn wyższych etc. I co w takim wypadku mamy tracić 180 zł  bo regulamin ?

Dlaczego twierdzisz, że syn tej kobiety nie ma po co dzwonić do BOK z wyjaśnieniem i prośbą o zwrot w/w kwoty? ( mało tego to w pierwszym poście pisałaś/eś że koszt rozmowy to 0,29 zł za minutę co jest bzdurą wprowadzającą w błąd abonenta, lecz edytowałaś post i tego zdania już nie ujęłaś/eś ). Ludzie różnie odbierają takie " doradzania jak Twoje ".

Mnie na przykład zrobiło się  niesamowicie przykro gdy przeczytałam Twoją odpowiedź, gdyż należę raczej do osób wrażliwych szanujących zarówno tych młodszych, jak i starszych ludzi.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia.


Poziom 6, Poszukiwacz
  • 4
  • 0
  • 0

Zablokowane środki.

Rozmawiałem już parę razy i niestety tak jak piszesz środków już tych nie da rady przywrócić.Chociaż moim zdaniem jest to nie fair bo to były mojej mamy pieniądze, które to ona wpłacała.Robią takie kruczki niezrozumiałe  i mają na tym jakby nie patrzeć zarobek.Bo co innego powiedzieć? Wyparowały te pieniądze? Gdzieś są i ktoś je przygarnie czyli firma. Dodam może nie w temacie ale ostrzeżenie dla innych. Moja mam miała kiedyś  internet w dialogu. Słabo jej chodził i łączył to  po tym jak skończyła jej się umowa poszła i oddała ruter do placówki w swoim mieście i zrezygnowała z ich usług.  Po około roku siadł jej komornik na emeryture a wiecie za co? Za to, że wraz z ruterem nie oddała jakiegoś kabla. Po prostu nie wiedziała, że coś jeszcze trzeba było zanieść ale pracownik w dialogu nic jej nie powiedział. Zabrali jej prawie 1000 zł !!! za jakiś przewód co kosztuje parę złotych.To jest po prostu bandyctwo w biały dzień.Także oddawajcie zawsze wszystko co dostaniecie. Teraz ma internet i kablówke w UPC. Wymienili jej  ostatnio router na nowy a stary lezy u niej w domu. Nawet go nie zabrali ze sobą. Życzę  wszystkim miłego popołudnia.


Poziom 7, Poszukiwacz
  • 2
  • 3
  • 0

Zablokowane środki.

@Ron, pewnie masz rację ale fakt pozostaje faktem, że moje pieniądze są moje i nikt nie ma prawa mi ich zabierać. Rozmowa tutaj dotyczy właśnie defraudowania pieniędzy abonentów a nie taryf z jakich korzystają. Pozdrawiam.


Zespół Nasz Orange
  • 2169
  • 4916
  • 55

Zablokowane środki.

https://www.orange.pl/kid,4000377334,id,4000377416,title,Nowa-Gwarancja-zwrotu-,article.html?_reques... - pod tym odnośnikiem znajdują się informacje o Gwarancji zwrotu. Jest tam napisane: "Dzięki usłudze Nowa Gwarancja zwrotu możesz odzyskać pieniądze, które zostały zablokowane w momencie utraty możliwości wykonywania połączeń wychodzących."

W każdym regulaminie taryf jest informacja z tabelą o środkach i ich ważności. Pozwolę się nie zgodzić z informacją o jakichś kruczkach. Przykładowo regulamin taryfy Orange Free na kartę ma 5 stron i jest w nim tabela z ważnością środków.

W ofercie MIX jest możliwość doładowania konta jak numer na kartę. Tam obowiązują takie same zasady, jak w ofertach na kartę, łącznie z wygaśnięciem środków po niewykorzystaniu ich zgodnie z terminem ważności.


Poziom 19, Pasjonat
  • 20
  • 44
  • 3

Zablokowane środki.

@wscieklaewkatak, poprawiłam, ponieważ 29gr/min tyczy się telefonów na abonament, a nie na kartę. W przypadku telefonów na kartę jest to 29gr jednak nie więcej niż 1,50 zł za całe połączenie, więc nie chciałam już tego rozwijać i po prostu usunęłam zważywszy na fakt, że Ty już zawarłaś info. o opłatach.

 

Co do Twojego pytania, to przeczytaj proszę sama swój post raz jeszcze - sugerujesz, że mimo jasnych zasad określonych w regulaminie jakiś wyrozumiały doradca zwróci środki, mimo iż sieć trzy razy przypominała o tym, aby się doładować. Wyrażam tak jak i Ty swoje sugestywne zdanie. Jeśli jednak atakowanie mnie Ci ulży, bo poczułaś się dotknięta moimi słowami, to śmiało. Jednak forum jest miejscem, w którym powinniśmy sobie pomagać a nie wdawać w destruktywne pyskówki, to tez przepraszam nie miałam zamiaru Ci dokuczać w żaden sposób @wscieklaewka


Poziom 20, Pasjonat
  • 196
  • 228
  • 2

Zablokowane środki.

@szwejkoniestety, ale zgodnie z Regulaminem środki przepadły, też bym walczyła o nie, bo to tylko system i te środki wiszą gdzieś w chmurze gotowe do przywrócenia, bo przecież do końca roku jeszcze trochę zostało, aby się rozliczyło Orange z finansów. Proponuję Ci napisać maila z opisaniem całej sytuacji do Działu, który bardzo wnikliwie analizuje każdy nie standardowy przypadek. Są tam bardzo kompetentni i empatyczni ludzie, więc spróbuj napisać na: Rzecznik.KlientowMMPTK@orange.com

Pilnuj Mamy konta i przy każdej możliwej okazji przedłużaj jej ważność na ROK SMSem lub na odległość na orange on-line.


Poziom 40, Guru *****
  • 30497
  • 24314
  • 1304

Zablokowane środki.

Wydane pieniądze przez klientów na doładowania nie są wieczne. To nie jest konto w banku. Jest tyle opcji na przedłużenie konta, więc trzeba korzystać. Kwota jest spora, nie liczylbym że jakikolwiek operator zwróci powyżej 100zl.

Poziom 20, Pasjonat
  • 196
  • 228
  • 2

Zablokowane środki.

Jest też coś takiego jak dobro Klienta i na tym zależy każdemu Operatorowi, dlatego żaden przypadek nie jest przesądzony, po to są odpowiednie działy aby do nich się kierować. Podałam maila do życzliwego Działu i mam nadzieję pomoże.


Poziom 40, Guru *****
  • 30497
  • 24314
  • 1304

Zablokowane środki.

Rzecznika klienta już od wakacji chyba nie ma. Zgłoszenie najprawdopodobniej trafi na standardowe BOK.

Poziom 24, Specjalista
  • 2437
  • 6057
  • 23

Zablokowane środki.


@wszystko_i_nicnapisał(-a)

@wscieklaewkatak, poprawiłam, ponieważ 29gr/min tyczy się telefonów na abonament, a nie na kartę. W przypadku telefonów na kartę jest to 29gr jednak nie więcej niż 1,50 zł za całe połączenie, więc nie chciałam już tego rozwijać i po prostu usunęłam zważywszy na fakt, że Ty już zawarłaś info. o opłatach.

 

Co do Twojego pytania, to przeczytaj proszę sama swój post raz jeszcze - sugerujesz, że mimo jasnych zasad określonych w regulaminie jakiś wyrozumiały doradca zwróci środki, mimo iż sieć trzy razy przypominała o tym, aby się doładować. Wyrażam tak jak i Ty swoje sugestywne zdanie. Jeśli jednak atakowanie mnie Ci ulży, bo poczułaś się dotknięta moimi słowami, to śmiało. Jednak forum jest miejscem, w którym powinniśmy sobie pomagać a nie wdawać w destruktywne pyskówki, to tez przepraszam nie miałam zamiaru Ci dokuczać w żaden sposób @wscieklaewka


Napisałam - tam są dobrzy, wyrozumiali ludzie - a nie użyłam słowa "mili "

@wszystko_i_nicnie miałam w zamiarze żadnych ataków w Twoją stronę więc szczerze Cię przepraszam. W dalszym ciągu jednakże nie potrafię i nie zrozumiem jednego , mianowicie co Orange zrobi z tymi zablokowanymi pieniędzmi? ( chodzi mi o te 180 złotych )

Kiedyś była " Jedna idea " no i zdarzały się przypadki podobne jak ten o którym piszemy. Gdy próbowałam wyjaśnić dlaczego stało się tak a nie inaczej to dostawałam od wnikliwych, wyrozumiałych konsultantów wyczerpującą odpowiedź, wraz ze słowem  "przepraszamy" środki zostaną zwrócone na konto. No i w przeciągu 24 godzin stracone pieniądze lądowały z powrotem do abonenta...

Ale z tego co czytam - to - to se już nie wróti Emotikon: sfrustrowany

Miłego dnia życzę...