Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Z OL na kartę

ROZWIĄZANE

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18815
  • 53896
  • 740

Z OL na kartę

@Paoolo tą sprawę może załatwić na infolinii 510 100 100 właściciel numeru.

 

Najlepiej dzwoń jeszcze dziś. Dłuższe zwlekanie, to trudniej z odzyskaniem numeru. Przedstaw całą sytuację, łącznie z zapewnieniem z reklamacji i informacją z SMS-a.

 

Zakładam, że w wypowiedzeniu było wyraźnie zaznaczone przejście na ofertę na kartę po zakończeniu umowy OL.

Na NO możemy tylko podpowiedzieć co zrobić. Szkoda, że to dzień wolny. W dzień roboczy łatwiej się skontaktować i wszystkie działy pracują. 

 

Trzymam kciuki za powodzenie w odzyskaniu numeru.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 12
  • 20
  • 0

Z OL na kartę

Wlasny zadzwoniłem do BOK. Pani powiedziała że nie wie dlaczego numer nie przeszedł na kartę. Ale bez problemu da się jeszcze to przywrócić szczególnie że reklamacja o przeniesienie numeru została uznana. Więc musiałem w sprawie reklamacji złożyć reklamacje i teraz czekam na efekt końcowy.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32520
  • 37127
  • 1374

Z OL na kartę

Trzymam kciuki aby się udało.

Osoby co wprowadzają wypowiedzenia nie analizują całej sytuacji na koncie. Osoba rozpatrująca reklamację jeśli podjęła decyzję - sama powinna wprowadzić zamówienie. Jednak reklamacja sama w sobie jest wadliwa- nie można reklamować rzeczy na przyszłość.

Oby się udało.

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18815
  • 53896
  • 740

Z OL na kartę

@Paoolo daj znać jak się wyjaśni sytuacja. Jestem dobrej myśli, że numer odzyskasz.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 12
  • 20
  • 0

Z OL na kartę

W dzisiaj (dzień po odłączeniu usług) karta zaczęła działać bez problemów w ofercie na kartę. I od razu mogłem przejąć na FLEX.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18815
  • 53896
  • 740

Z OL na kartę

@Paoolo cieszę się bardzo, że numer wrócił do Ciebie i możesz dalej korzystać z usług Orange 👍 😉