Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wymiana starej karty

ROZWIĄZANE

Poziom 24, Specjalista
  • 2437
  • 6057
  • 23

Wymiana starej karty

Chciałabym uprzedzić wszystkich użytkowników starych kart SIM aby w rozmowie na czacie z konsultantem zawsze prosili o zwrotnego SMS-a dot: w/w tematu.

A to dlatego, że nawet w Salonach Orange pracownicy nie są doinformowani  o tym, że takie obowiązki  wymiany kart są bezpłatne.

Wczoraj pewna osoba była w Salonie firmowym gdzie została poinformowana iż będzie musiała za ową wymianę zapłacić, ale ja byłam sprytniejsza gdyż wcześniej poprosiłam konsultanta by jednak wysłał na owy numer SMS -a  ( tak na wszelki wypadek ) no i karta została wymieniona dzięki temu, że SMS był.

Dlaczego tak się dzieje to ja nie wiem, a bardzo chciałabym wiedzieć.

Pozdrawiam, i życzę miłego dnia...

 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 19, Pasjonat
  • 97
  • 160
  • 1

Wymiana starej karty

Witam 

@wscieklaewka  z tym zwrotnym " sms "  to bardzo dobry sposób , ale  proponuję również nagrywanie rozmów z konsultantem na infolini , ponieważ bardzo często w razie spornych reklamacji są zdania przeciwko zdaniu i nikt się nie chce przyznać do swojego błędu , do tego że żel  poinformował osobę dzwoniącą. Stare karty  sim są wymieniane bezpłatnie , jeżeli ktoś twierdzi inaczej to albo jest nie przeszkolony i nie poinformowany w każdym temacie , albo celowo pobiera opłaty . Ja miałem niedawno  wymienione stare karty sim bezpłatnie jeszcze jak była " IDEA " Proponuję taki  eksperyment wystarczy zadzwonić na infolinię i porozmawiać z kilkoma konsultantami w jednej tej samej sprawie i każdy konsultant udzieli nam innej odpowiedzi , i tu jest Odpowiedż na twoje pytanie dlaczego tak się dzieje , bo nie wszyscy pracownicy  są profesjonalistami tak jak napisałem wyżej . 

Pozdrawiam 

 

 

 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

26 ODPOW. 26

Poziom 36, Guru *
  • 2355
  • 5529
  • 167

Wymiana starej karty

@wscieklaewka witaj! Cytujac pewnego znanego piesniarza "jak do tego doszlo nie wiem" 😋 dzieki za przestroge, cenna uwaga. Mysle ze nie wszyscy w salonach maja zglebione na bierzaco procedury, regulaminy. Pozniej idziesz do salonu i u jednych zalatwisz pewne rzeczy, a drudzy wogole nie wiedza o co chodzi, gdzie to znalezc, a w najlepszym wypadku jak sie im wytlumaczy i juz to znajda to uslyszysz: NO FAKTYCZNIE😜


Poziom 19, Pasjonat
  • 97
  • 160
  • 1

Wymiana starej karty

Witam 

@wscieklaewka  z tym zwrotnym " sms "  to bardzo dobry sposób , ale  proponuję również nagrywanie rozmów z konsultantem na infolini , ponieważ bardzo często w razie spornych reklamacji są zdania przeciwko zdaniu i nikt się nie chce przyznać do swojego błędu , do tego że żel  poinformował osobę dzwoniącą. Stare karty  sim są wymieniane bezpłatnie , jeżeli ktoś twierdzi inaczej to albo jest nie przeszkolony i nie poinformowany w każdym temacie , albo celowo pobiera opłaty . Ja miałem niedawno  wymienione stare karty sim bezpłatnie jeszcze jak była " IDEA " Proponuję taki  eksperyment wystarczy zadzwonić na infolinię i porozmawiać z kilkoma konsultantami w jednej tej samej sprawie i każdy konsultant udzieli nam innej odpowiedzi , i tu jest Odpowiedż na twoje pytanie dlaczego tak się dzieje , bo nie wszyscy pracownicy  są profesjonalistami tak jak napisałem wyżej . 

Pozdrawiam 

 

 

 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście


Poziom 37, Guru **
  • 10188
  • 17196
  • 341

Wymiana starej karty

Dołożę do tego salony. Najlepiej wymiany dokonywać w salonie firmowym. Tam chociaż konsultanci są dokładniej poinformowani i szybciej zostaniemy obsłużeni niż w salonach partnerskich. W partnerskich niestety jak się jeszcze trafi konsultant, który się uczy, a roszada jest częsta, to trzeba przynajmniej godzinę zarezerwować.


Poziom 24, Specjalista
  • 2437
  • 6057
  • 23

Wymiana starej karty

Witaj @jan1  🙂

Pamiętam częste rozmowy z @Piotrekk85 ( chyba mnie nie zruga ) kiedy jeszcze istniała " Jedna Idea " i nigdy mi  nie przyszłoby do głowy nagrywanie przeprowadzanych z nim rozmów, gdyż to był tak uparty pracownik że aż miło 🙂 On potrafił zdziałać cuda, i nie było opcji typu " nie da się, czy coś w tym rodzaju " on drążył temat do skutku i zawsze pozytywnie moją sprawę załatwiał 🙂 Obecnym konsultantom również nie mam nic do zarzucenia i raczej nie przyszłoby mi do głowy nagrywanie rozmów z nimi ponieważ najczęściej prowadzę rozmowy poprzez czat i na zakończenie otrzymuję treść owej rozmowy na maila. Ostatnio tylko MAX mnie ciut nerwuje 😞

Wracając do tematu wymiany starych kart za free w Salonach Orange ( mowa o firmowych ) to myślę, że ktoś z Zarządu powinien doinformować wszystkich pracowników , że opłaty nie powinny w tych wypadkach być pobierane od klientów...

 

 

 

 

 


Poziom 24, Specjalista
  • 2437
  • 6057
  • 23

Wymiana starej karty

No nie bardzo się z Tobą zgodzę @ketrasaArtur  gdyż ta sytuacja odbyła się właśnie w Salonie Firmowym, a Pani obsługująca ma dość długi staż pracy. I tu należą się brawa wyłącznie Konsultantowi który wysłał SMS-a na owy telefon.


Poziom 37, Guru **
  • 10188
  • 17196
  • 341

Wymiana starej karty

@wscieklaewka tu już był niepodważalny dowód na wymianę. Tylko mało kto już pamięta darmowe wymiany karty SIM, z powodu LTE. 


Poziom 40, Guru *****
  • 30407
  • 24042
  • 1303

Wymiana starej karty

Cały czas nie ma bezpłatnych wymian starych sim na życzenie. Gdyby góra Orange chciała, to dawno by to było zrobione.

Poziom 20, Pasjonat
  • 313
  • 321
  • 2

Poziom 29, Specjalista
  • 1017
  • 1920
  • 67

Wymiana starej karty

Konsultanci dobrze wiedzą,że istnieje coś takiego jak darmowa wymiana SIM w przypadku :

1.Braku wsparcia LTE.

2.Technicznego uszkodzenia SIM-Wymiana bezpłatna

 

Ale zawsze warto zrobić bezpłatną wymianę dla salonu a dla klienta pendrive za 25 zł lub inny gadżet.

 

Polecam tak jak @piotrKawiory.Zawsze działa :

https://orange.binaries.pl/bw/20155/0/28717/9bbfebf6-17e7-4eeb-8b59-a5bc80eced7b.pdf?fbclid=IwAR0m2q...