Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wyłączenie Pakietów


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 2
  • 0

Wyłączenie Pakietów

Miałam wykupiony pakiet Rozmowy bez limitu do Orange oraz SMSy bez limitu do orange. Ważne były do września, a dziś pakiety mi po prostu zabrali 😕 Pisałam do doradców, jedna Pani się rozłączyła, druga nie umiała mi pomóc, trzecia też i pakietów nie ma...

9 ODPOW. 9

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32524
  • 37147
  • 1374

Wyłączenie Pakietów

Napisz reklamację przez mój Orange lub zadaj pytanie na czacie http://orange.pl/kontakt

Niestety na Nasz Orange w takiej indywidualnej kwestii Ci nie pomożemy 😕

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 2
  • 0

Wyłączenie Pakietów

Pisałam już i nadal nic z tym nie zrobiono 😕


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32524
  • 37147
  • 1374

Wyłączenie Pakietów

A na masz na mój Orange zarejestrowaną reklamację? W zakładce Obsługa/statusy zgłoszeń? jeśli tak czekaj na realizację sprawę. Jeśli nie, sam zarejestruj zgłoszenie nowe.

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 2
  • 0

Wyłączenie Pakietów

Czekam na odpowiedz, jednak to że nie mogę korzystać z pakietów utrudnia mi korzystanie z telefonu..


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32524
  • 37147
  • 1374

Wyłączenie Pakietów

Na forum nikt Ci nie udzieli takich indywidualnych odpowiedzi.

Korzystaj tak jak uważasz, w ramach reklamacji (jeśli uważasz że to błąd Orange) anulują Ci nadmierne opłaty. Orange stara się realizować reklamacje do 7 dni, jednak ustawowy termin to 30 dni.

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 514
  • 945
  • 3

Wyłączenie Pakietów


Sylwia03 napisał(-a):

Miałam wykupiony pakiet Rozmowy bez limitu do Orange oraz SMSy bez limitu do orange. Ważne były do września, a dziś pakiety mi po prostu zabrali 😕 Pisałam do doradców, jedna Pani się rozłączyła, druga nie umiała mi pomóc, trzecia też i pakietów nie ma...


Napisz dokładnie kiedy aktywowałaś pakiet i czy dostałaś potwierdzenie jego włączenia.


Pracuję w Orange
  • 866
  • 1049
  • 73

Wyłączenie Pakietów

Obecnie jak masz 0zł na koncie i jednocześnie Nielimitowanie rozmowy, to nie można dzownić. Jak posiadasz chociaż jedej grosz, to można dzownić, a ten grosz (czy większa suma) nie znika. Doładuj najlepiej kwotą 5zł, albo żebyś cokolwiek miała na koncie, do póki nie zostanie wyeliminowany błąd. Orange już o nim wie i pracują nad rozwiązaniem.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 514
  • 945
  • 3

Wyłączenie Pakietów

Na prawdę korzystasz z tej usługi?:

http://www.orange.pl/kid,4002009278,id,4004263920,article.html,article.html

Toż to twór z jakiejś prehistorycznej epoki!!!


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 2
  • 0

Wyłączenie Pakietów

Korzystam z tych pakietów

 http://www.orange.pl/kid,4000377334,id,4003479506,title,Rozmowy-bez-limitu-w-sieci,article.html

http://www.orange.pl/kid,4000377334,id,4003480089,title,SMSy-bez-limitu-w-sieci,article.html

 

Piszą na czacie do doradców twierdzili że tak ma być że wyłączyli mi pakiety. Już wczoraj nie miałam na koncie i pakiety działały a dziś od rana nic. Problem został rozwiązany bo nie tylko u mnie były takie kłopoty. Ale stwierdzam że niektóre Panie które odpisują  nie powinny tak się zachowywać i po prostu się rozłączać. 

A pakiety zostały przywrócne. Dziękuje za pomoc 🙂 Chociaż te problemy w orange coraz częściej się zdarzają 😕