Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wprowadzenie w błąd przez konsultanta, odnośnie kolejności wykorzystywania pakietów


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 14
  • 52
  • 0

Wprowadzenie w błąd przez konsultanta, odnośnie kolejności wykorzystywania pakietów

W dniu 19 kwietnia 2023 r. zadzwoniłem na infolinię Orange z takim pytaniem: Czy posiadając włączony pakiet internetowy z aktualnie 16,98 GB a przy tym włączając pakiet rozmowy,sms i mms bez limitu + 1 TB na rok za 365 zł , nie stracę na tym. Mówiąc dokładnie z którego pakietu w pierwszej kolejności będzie pobierany internet. Czy z tego pakietu internetowego co mam czy z z pakietu 1 TB lub z doładowań. Konsultant powiedział , że z pakietu co mam  czyli z tego pakietu internet bez limitu 16,98 GB. Okazało się jednak , że po włączeniu pakietu 1 TB internet pobiera mi z doładowań a tamten pakiet internetu czeka w miejscu, Czyli wychodzi na to że stracę te 16,98 GB bo pozostało ważne 4 dni a z doładowań 100 GB nie wykorzystam w ciągu tych 4 dni, Złożyłem reklamację ale ona nic nie wniosła bo tylko mnie przeprosili za błąd konsultanta nie ustosonkowując się do tego pakietu internetowego który stracę. Co zrobić ? Jest tu ktoś z Orange lub ze społeczności który mi pomoże. 

Zaznaczam , że w ciągu miesiąca już drugi raz zostałem pozbawiony internetu przez Orange czyli już druga reklamacja. Jestem z nimi ponad 15 lat  i chyba czas zmian a myślałem jeszcze miesiąc temu nad abonamentem , Szkoda !!!

 

________________
* Doprecyzowałem temat wątku – moderator Michał

14 ODPOW. 14

Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2115
  • 11893
  • 54

Wprowadzenie w błąd przez konsultanta, odnośnie kolejności wykorzystywania pakietów

@pl677 niestety tak system działa, najpierw z bonusowych GB, potem inna przegródka.

Co do oszukania przez Orange... Wszak to Bonusowe GB i równie dobrze mogło by ich nie być, nie rozumię oburzenia 😐


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 14
  • 52
  • 0

Wprowadzenie w błąd przez konsultanta, odnośnie kolejności wykorzystywania pakietów

Chodzi o to , że konsultant wprowadził mnie w błąd że będzie pobierało najpierw z pakietu internetowego który miałem przed włączeniem 1 TB. O to i tylko o to. Przecież to nie moja wina tylko konsultant wprowadził mnie w błąd.


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2115
  • 11893
  • 54

Wprowadzenie w błąd przez konsultanta, odnośnie kolejności wykorzystywania pakietów

@pl677 może niedopatrzenie konsultanta... Oni zmieniają się często i mogą gafę strzelić, tego oczywiście nie wziąłeś pod uwagę.


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13403
  • 54898
  • 649

Wprowadzenie w błąd przez konsultanta, odnośnie kolejności wykorzystywania pakietów

@pl677  reklamuj powołując się na odsłuchanie rozmowy, która musiała być nagrywana...

Jeśli odsłuchają, a stwierdzą błąd konsultanta, przyznają Ci rację i uznają reklamację 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18723
  • 53613
  • 734

Wprowadzenie w błąd przez konsultanta, odnośnie kolejności wykorzystywania pakietów

@pl677 osobiście zawsze proponuję przed zmianami zapytać społeczności Nasz Orange. Zawsze znajdzie się osoba lub nawet kilka i podpowiedzą, co najlepiej wybrać. Jeżeli nie minęło jeszcze 24 godziny od aktywacji pakietu, to możesz go anulować, wykorzystać zaległy pakiet GB i ponownie aktywować nolimit + 1 TB na rok.

https://nasz.orange.pl/t5/Konto-M%C3%B3j-Orange/Anulowanie-us%C5%82ugi-w%C5%82%C4%85czonej-przypadko...

Należy pamiętać, że takie anulowanie usługi można wykonać tylko raz na rok.


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 1655
  • 5721
  • 67

Wprowadzenie w błąd przez konsultanta, odnośnie kolejności wykorzystywania pakietów

@pl677  Guzik cofnięcia włączenia usługi jak jest aktywny to znajduje się w danej usłudze, która jest w aktywnych usługach i pakietach.

Guzik jest aktywny przez jedną dobę.

Piszesz, że uruchomiłeś 1 TB na rok, czy to znaczy, że nie skorzystałeś z promocji:

2 razy więcej GB w usługach Bez limitu za aktywację w Mój Orange ?

Czy masz pretensję  o 67 GB, a przez brak wiedzy straciłeś 1 TB?

Przyjmuje się, że abonent przy uruchomieniu usługi zapoznał się z regulaminem tej usługi.

Na 1 TB trzeba zgromadzić dużo złotówek, a to związane jest z bonusem za doładowania który pierwszy schodzi.

 

O nieporozumienie łatwo w rozmowie z konsultantem. Domyślnie na zakup usługi NL na 1 rok trzeba mieć dużo złotówek, a to często oznacza zgromadzenie dużego bonusu za doładowania (w przegródce 411), który pierwszy schodzi i z stąd może wynikać nieporozumienie dotyczące kolejności schodzenia GB.

 

Regulaminowo to przegródka internet bez limitu jest związana z Elastycznym Pakietem Internetowym. Przy użyciu regulaminowej nazwy pakietu do pomyłki pewnie nie doszłoby.

 

Ile GB masz w przegródce za doładowania i do kiedy są ważne?


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 14
  • 52
  • 0

Wprowadzenie w błąd przez konsultanta, odnośnie kolejności wykorzystywania pakietów

Usługę bez limitu 1 TB włączyłem w apce czyli mam 2 TB. Za doładowania  mam teraz ponad 93 GB i one teraz schodzą. Poprzedni pakiet internetu stoi w miejscu a jego ważność kończy się za 3 dni, Dzisiaj złożyłem wniosek u konsultanta Orange o ponowne rozpatrzenie reklamacji. Zobaczymy !!!


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 1655
  • 5721
  • 67

Wprowadzenie w błąd przez konsultanta, odnośnie kolejności wykorzystywania pakietów

@pl677 Dopiero znając datę ważności GB w przegródce z doładowań oraz szczegółowe planowane zużycie GB każdego dnia można cokolwiek powiedzieć o możliwości skorzystania z GB z przegródki internet bez limitu nawet gdyby nie uruchomiło się NL.

 

Aktualna kolejność W Orange free na kartę

1) 901 - GB okolicznościowe

2) 411 - GB z doładowań (10GB Eko, promocja 300GB, GB na Start, a ostatnio i 100GB za pierwsze logowanie w aplikacji MO pomimo, że w regulaminie jest sprawdzanie SMS na nr 901 to jest chyba błąd, kwietniowe 20GB na 20 dni)

3) 630 (696 bez MMSów) - GB z aktywnych nolimitów NL

4) 435 - GB z multipakietu (multipakietu nie włączy się przy aktywnym NL)

5) 360 - GB z pakietów elastycznych (przegródka internet bez limitu)

6) przywrócone guzikem same zamrożone GB z zablokowanych cyklicznych NL z MMSami - sprawdzone doświadczalnie.

 

 


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 14
  • 52
  • 0

Wprowadzenie w błąd przez konsultanta, odnośnie kolejności wykorzystywania pakietów

Bonus internetowy za doładowania ma ważność 302 dni. Dlatego złożyłem reklamację .