Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 4, Obserwator
  • 1
  • 0
  • 0

Wprowadzenie klienta w błąd

Witam,  28.05.2017 zrobiłem sobie konto ważne rok, miałem wtedy ok 13GB bonusowego transferu do wykorzystania.  GB skończyły mi się 10.10.2017, dostałem wtedy sms'a o treści: "Wszystkie GB z bonusu na internet zostały wykorzystane. Możesz nadal korzystać z internetu ZA DARMO z ograniczoną prędkością do (28.05.2018). Aby korzystać z pełnej prędkości doładuj konto dowolną kwota lub wyślij STOP LEJEK na 80733 (0zl) - opłaty za transfer będą wtedy naliczane wg Twojej taryfy".

 

Uspokojony tym sms'em korzystałem dalej z internetu, dopiero gdy po kilku dniach sprawdziłem stan konta okazało się, że za transfer BYŁY NALICZANE OPŁATY wg Mojej taryfy i "zjadło" mi w ten sposób ok 60zł.

 

Mam w związku z tym pytanie gdzie/w jaki sposób mogę odzyskać te 60zł bo zostałem ewidentnie wprowadzony w błąd.

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

0 Lubię to
Odpowiedz

Rozwiązanie:
Poziom 36, Guru *
  • 3931
  • 6373
  • 139

Wprowadzenie klienta w błąd

@Flix, podstawowym działaniem winno być złożenie reklamacji. Tu na forum nie sprawdzimy, bo nie mamy takich możliwości jak to było z Twoim transferem, esemesem itp.

Założyłeś/aś temat a ja Ci pomogłem? Kliknij "Oznacz jako rozwiązanie" - pod moim postem | Spodobała Ci się moja wypowiedź? Kliknij kciuk w górę | Dziękuję; Pozdrawiam Emotikon: Bardzo szczęśliwy


Wszystkie odpowiedzi:
Poziom 36, Guru *
  • 3931
  • 6373
  • 139

Wprowadzenie klienta w błąd

@Flix, podstawowym działaniem winno być złożenie reklamacji. Tu na forum nie sprawdzimy, bo nie mamy takich możliwości jak to było z Twoim transferem, esemesem itp.

Założyłeś/aś temat a ja Ci pomogłem? Kliknij "Oznacz jako rozwiązanie" - pod moim postem | Spodobała Ci się moja wypowiedź? Kliknij kciuk w górę | Dziękuję; Pozdrawiam Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Poziom 30, Ekspert
  • 7989
  • 9804
  • 78

Wprowadzenie klienta w błąd

@Flix, kliknij na forum NO w górną zakładkę Kontakt, gdzie masz do wyboru kilka opcji.

0 Lubię to
Odpowiedz
Zespół Nasz Orange
  • 804
  • 2514
  • 39

Wprowadzenie klienta w błąd

@Flix Czy Twój problem został rozwiązany i czy któraś z odpowiedzi okazała się pomocna? Jeżeli tak, to zachęcam Cię do oznaczenia jej jako rozwiązanie. Ułatwi to innym użytkownikom odnalezienie właśnie Twojego tematu i szybsze rozwiązanie problemu Emotikon: Szczęśliwy

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie | Lubisz pomagać innym? Zostań Herosem Nasz Orange | Udzielasz się na forum? Przestrzegaj zasad netykiety |

0 Lubię to
Odpowiedz