- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam, 28.05.2017 zrobiłem sobie konto ważne rok, miałem wtedy ok 13GB bonusowego transferu do wykorzystania. GB skończyły mi się 10.10.2017, dostałem wtedy sms'a o treści: "Wszystkie GB z bonusu na internet zostały wykorzystane. Możesz nadal korzystać z internetu ZA DARMO z ograniczoną prędkością do (28.05.2018). Aby korzystać z pełnej prędkości doładuj konto dowolną kwota lub wyślij STOP LEJEK na 80733 (0zl) - opłaty za transfer będą wtedy naliczane wg Twojej taryfy".
Uspokojony tym sms'em korzystałem dalej z internetu, dopiero gdy po kilku dniach sprawdziłem stan konta okazało się, że za transfer BYŁY NALICZANE OPŁATY wg Mojej taryfy i "zjadło" mi w ten sposób ok 60zł.
Mam w związku z tym pytanie gdzie/w jaki sposób mogę odzyskać te 60zł bo zostałem ewidentnie wprowadzony w błąd.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Flix, podstawowym działaniem winno być złożenie reklamacji. Tu na forum nie sprawdzimy, bo nie mamy takich możliwości jak to było z Twoim transferem, esemesem itp.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Flix, podstawowym działaniem winno być złożenie reklamacji. Tu na forum nie sprawdzimy, bo nie mamy takich możliwości jak to było z Twoim transferem, esemesem itp.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wprowadzenie klienta w błąd
@Flix, kliknij na forum NO w górną zakładkę Kontakt, gdzie masz do wyboru kilka opcji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wprowadzenie klienta w błąd
@Flix Czy Twój problem został rozwiązany i czy któraś z odpowiedzi okazała się pomocna? Jeżeli tak, to zachęcam Cię do oznaczenia jej jako rozwiązanie. Ułatwi to innym użytkownikom odnalezienie właśnie Twojego tematu i szybsze rozwiązanie problemu