Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wprowadzenie klienta w błąd

ROZWIĄZANE

Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Wprowadzenie klienta w błąd

Witam,  28.05.2017 zrobiłem sobie konto ważne rok, miałem wtedy ok 13GB bonusowego transferu do wykorzystania.  GB skończyły mi się 10.10.2017, dostałem wtedy sms'a o treści: "Wszystkie GB z bonusu na internet zostały wykorzystane. Możesz nadal korzystać z internetu ZA DARMO z ograniczoną prędkością do (28.05.2018). Aby korzystać z pełnej prędkości doładuj konto dowolną kwota lub wyślij STOP LEJEK na 80733 (0zl) - opłaty za transfer będą wtedy naliczane wg Twojej taryfy".

 

Uspokojony tym sms'em korzystałem dalej z internetu, dopiero gdy po kilku dniach sprawdziłem stan konta okazało się, że za transfer BYŁY NALICZANE OPŁATY wg Mojej taryfy i "zjadło" mi w ten sposób ok 60zł.

 

Mam w związku z tym pytanie gdzie/w jaki sposób mogę odzyskać te 60zł bo zostałem ewidentnie wprowadzony w błąd.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5491
  • 18334
  • 186

Wprowadzenie klienta w błąd

@Flix, podstawowym działaniem winno być złożenie reklamacji. Tu na forum nie sprawdzimy, bo nie mamy takich możliwości jak to było z Twoim transferem, esemesem itp.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

3 ODPOW. 3

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5491
  • 18334
  • 186

Wprowadzenie klienta w błąd

@Flix, podstawowym działaniem winno być złożenie reklamacji. Tu na forum nie sprawdzimy, bo nie mamy takich możliwości jak to było z Twoim transferem, esemesem itp.

Anonim

Nie dotyczy

Wprowadzenie klienta w błąd

@Flix, kliknij na forum NO w górną zakładkę Kontakt, gdzie masz do wyboru kilka opcji.


Zespół Nasz Orange
  • 1125
  • 8150
  • 81

Wprowadzenie klienta w błąd

@Flix Czy Twój problem został rozwiązany i czy któraś z odpowiedzi okazała się pomocna? Jeżeli tak, to zachęcam Cię do oznaczenia jej jako rozwiązanie. Ułatwi to innym użytkownikom odnalezienie właśnie Twojego tematu i szybsze rozwiązanie problemu Emotikon: Szczęśliwy