Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 18, Komentator
  • 20
  • 12
  • 1

Wideo Rozmowa, połączenie wideo - dziwny przypadek

Witam.

 

Mam pewien problem z usługą połączeń wideo - https://www.orange.pl/portal/map/map/article?id=3643559. Na początek kilka faktów:
Mój telefon Samsung S7EDGE XEO, najnowszy soft, czarny, karta SIM - sieć Orange, numer był od nowości w Orange (dobre kilka lat temu, jak jeszcze prefiks określał sieć), potem Play i ponad rok temu wrócił do Orange.

Drugi przypadek dokładnie taki sam, wyjątek kolor Samsunga się różni, niebieski.

Chcąc wykonać między dwoma numerami połączenie wideo, ode mnie do żony i odwrotnie pojawia się komunikat na S7E: "Nie można realizować połączeń wideo z tym numerem telefonu"... Zarówno ja jak i żona możemy swobodnie robić wideo rozmowy do różnych osób z różnych sieci w tym Orange i do nas też się można połączyć, jedynie nie możemy między sobą na telefonach S7E. Chyba wszystkie kombinacje wykonania prób połączeń z S7E na inne numery zostały sprawdzone wśród największych sieci (wielka trójka + Play).

Posiadam również Samsunga S5 starego, po włożeniu do niego mojej karty SIM żona do mnie może wykonać połączenie wideo. Ja dzwoniąc do niej z S5 nie mogę, komunikat jak wyżej. Na inne numery nadal mogę z S5 swobodnie się łączyć.

Przełożenie karty SIM od żony do S5 skutkuje dokładnie tym samym... W tym przypadku ja do niej na S5 dzwonię bez problemu, natomiast ona dzwoniąc z S5 do mnie dostaje komunikat j/w.

Z mojej perspektywy wygląda to tak jakby nasze karty Orange nie chciały współpracować między dwoma tymi samymi modelami telefonów.

Proszę o wskazówki co do rozwiązania. Póki co wymiana telefonów i zmiana sieci nie wchodzi w grę Emotikon: Szczęśliwy

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 40, Guru *****
  • 25010
  • 13352
  • 1135

Wideo Rozmowa, połączenie wideo - dziwny przypadek

Osobiście wykonałbym test jednego dnia zapisując godziny tych prób. A potem warto zarejestrować zgłoszenie techniczne na BOK http://orange.pl/kontakt podając przykłady
.
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 18, Komentator
  • 20
  • 12
  • 1

Wideo Rozmowa, połączenie wideo - dziwny przypadek

Piotrekk85: orientujesz się, czy adres bok@orange.pl jest nadal aktywny? Wysłałem zgłoszenie, ale autoresponder o przyjęciu nie wrócił.

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 40, Guru *****
  • 25010
  • 13352
  • 1135

Wideo Rozmowa, połączenie wideo - dziwny przypadek

Jest wygaszany. Lepiej wysłać info przez czat.
.
0 Lubię to
Odpowiedz
Zespół Nasz Orange
  • 1502
  • 2365
  • 46

Wideo Rozmowa, połączenie wideo - dziwny przypadek

@jurak, udało się znaleźć rozwiązanie?

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie | Lubisz pomagać innym? Zostań Herosem Nasz Orange |

Jestem na urlopie do 17.12. W razie ważnych spraw pisz do Bartka, Rafała, Wiktora lub Kingi.

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 18, Komentator
  • 20
  • 12
  • 1

Wideo Rozmowa, połączenie wideo - dziwny przypadek

[ Edytowane ]

Konsultowałem to z Waszym działem technicznym. Okazuje się, że usługa ta nie działa, jeżeli dwa telefony obsługują VoWiFi (WiFi Calling) oraz VoLTE.

Nie miałem jeszcze okazji tego w 100% sprawdzić, ale jeżeli to prawda to jest to absurdalne Emotikon: Szczęśliwy

0 Lubię to
Odpowiedz