- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wideo Rozmowa, połączenie wideo - dziwny przypadek
Witam.
Mam pewien problem z usługą połączeń wideo - https://www.orange.pl/portal/map/map/article?id=3643559. Na początek kilka faktów:
Mój telefon Samsung S7EDGE XEO, najnowszy soft, czarny, karta SIM - sieć Orange, numer był od nowości w Orange (dobre kilka lat temu, jak jeszcze prefiks określał sieć), potem Play i ponad rok temu wrócił do Orange.
Drugi przypadek dokładnie taki sam, wyjątek kolor Samsunga się różni, niebieski.
Chcąc wykonać między dwoma numerami połączenie wideo, ode mnie do żony i odwrotnie pojawia się komunikat na S7E: "Nie można realizować połączeń wideo z tym numerem telefonu"... Zarówno ja jak i żona możemy swobodnie robić wideo rozmowy do różnych osób z różnych sieci w tym Orange i do nas też się można połączyć, jedynie nie możemy między sobą na telefonach S7E. Chyba wszystkie kombinacje wykonania prób połączeń z S7E na inne numery zostały sprawdzone wśród największych sieci (wielka trójka + Play).
Posiadam również Samsunga S5 starego, po włożeniu do niego mojej karty SIM żona do mnie może wykonać połączenie wideo. Ja dzwoniąc do niej z S5 nie mogę, komunikat jak wyżej. Na inne numery nadal mogę z S5 swobodnie się łączyć.
Przełożenie karty SIM od żony do S5 skutkuje dokładnie tym samym... W tym przypadku ja do niej na S5 dzwonię bez problemu, natomiast ona dzwoniąc z S5 do mnie dostaje komunikat j/w.
Z mojej perspektywy wygląda to tak jakby nasze karty Orange nie chciały współpracować między dwoma tymi samymi modelami telefonów.
Proszę o wskazówki co do rozwiązania. Póki co wymiana telefonów i zmiana sieci nie wchodzi w grę 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wideo Rozmowa, połączenie wideo - dziwny przypadek
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wideo Rozmowa, połączenie wideo - dziwny przypadek
Piotrekk85: orientujesz się, czy adres bok@orange.pl jest nadal aktywny? Wysłałem zgłoszenie, ale autoresponder o przyjęciu nie wrócił.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wideo Rozmowa, połączenie wideo - dziwny przypadek
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wideo Rozmowa, połączenie wideo - dziwny przypadek
@jurak, udało się znaleźć rozwiązanie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wideo Rozmowa, połączenie wideo - dziwny przypadek
Konsultowałem to z Waszym działem technicznym. Okazuje się, że usługa ta nie działa, jeżeli dwa telefony obsługują VoWiFi (WiFi Calling) oraz VoLTE.
Nie miałem jeszcze okazji tego w 100% sprawdzić, ale jeżeli to prawda to jest to absurdalne 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wideo Rozmowa, połączenie wideo - dziwny przypadek
Coś się dzieje w tej sprawie...
Aktualnie usługę wspiera seria P40 z numerami wewnętrznymi Orange i zewnętrznymi Play.
Warunek :
Dwa telefony obsługujące VoLTE/VoWIFI.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wideo Rozmowa, połączenie wideo - dziwny przypadek
Co ciekawe, po ostatniej aktualizacji oprogramowania niektórych Samsungów (sprawdzone na S10 oraz Note 20 Ultra) pojawiła się opcja wideo rozmowy przez LTE oraz WiFi (!): w dialerze ikonka połączenia video do tej pory uruchamiała Google Duo, teraz po jej kliknięciu można wybrać Duo albo połączenie przez operatora. Niestety, sama usługa nie jest realizowana: przy próbie połączenia między tymi dwoma telefonami w Orange jest tylko zestawiane połączenie głosowe.
Na karcie SIM T-Mobile w tych samych telefonach dostępne jest tylko Duo, więc to nie kwestia zmian w Samsungu, tylko włączenia obsługi konkretnie dla Orange PL. Być może wkrótce zacznie działać?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wideo Rozmowa, połączenie wideo - dziwny przypadek
Potwierdzam w magencie videorozmowa tylko przez Duo (Samsungi klasa A i S), w pomarańczy nie sprawdzę (nie używam).