Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Utraciłem transfer danych

Highlighted

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 1
  • 1
  • 0

Utraciłem transfer danych

Witam,
jestem w taryfie Orange free na kartę i wczoraj przypadkiem w aplikacji zmieniłem taryfę na Orange YES. Zaraz po tym jak zobaczyłem swój błąd znów przeszedłem do Orange Free. Niestety zniknął mi transfer ponad 50GB i chciałbym mieć ten internet z powrotem. Moje pytanie jest następujące: co zrobić, żeby go odzyskać? Z góry dziękuję za odpowiedź.
3 ODPOW. 3
Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Utraciłem transfer danych

Zgadnę Bonus Internet ci poleciał, teraz pozostaje Chat lub telefoniczny kontakt z BOK Orange, być może przywrócą te utracone GB.

Highlighted

Poziom 5, Obserwator
  • 1
  • 0
  • 0

Utraciłem transfer danych

I jak została ta sprawa rozwiązana? Mam ten sam problem a nie mogę się połączyć z czatem i nie wiem czy jest sens próbować skontaktować się z obsługą klienta.

Highlighted

Poziom 21, Pasjonat
  • 486
  • 614
  • 6

Utraciłem transfer danych

Teoretycznie z każdej umowy  zawartej poza siedzibą firmy Orange prywatny klient może zrezygnować w ciągu 14 dni. W Play przy zmianach ofert online na play24 jest nawet informacja.

Nie powinno być większego problemu z powrotem do poprzedniej oferty jak jeszcze jest oferowana (DOSTĘPNA) .

Oczywiście nie można tego nadużywać.