Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 4, Obserwator
  • 1
  • 0
  • 0

Usługa zjadła pieniądze i się nie włączyła

Dzień dobry,

Mam od pewnego czasu dylemat - nie wiem jak wyłączyć pakiet internetu (5 GB na 30 dni za 15 zł) odnawiający się cyklicznie. Zniknął on z list aplikacji Mój Orange.

 

A działo się to tak:

Zostało mi ok 4 zł na koncie, pakiet męczył mnie już parę dni, że nie może się aktywować. No więc weszłam na stronę Orange w celu doładowania. Zobaczywszy, że mniejszymi doładowaniami mogę nabyć 5GB, zmieniłam plany. Doładowałam dwa razy, raz 5 zł, potem 10 zł. Później patrzę, hm, zeżarło mi pieniądze z konta, w okolicach 16 zł (pakiet kosztował 15). W wykazie połączeń pusto.

Wkurzona przeczekałam dzwonienie na infolinię, jednak następnego bodaj dnia zniknęło mi kolejne parę złotych. Co ciekawe, pakiet czekający w zawieszeniu nie pobrał (lub udaje, że nie pobrał) pieniędzy na aktywację, męczy mnie nadal.

 

Fakt faktem, pieniądze są drobne, męczy mnie jednak, że mogą ulatywać nadal.

Dodam, że wszelkie blokady na usługi zewnętrzne mam powłączane, a przynajmniej powinnam mieć.

Serdecznie proszę o numer, o kod, o cokolwiek, czym mogłabym sprawdzić czy jakaś usługa nie przyczepiła mi się do konta. Poza płatną infolinią Orange, bowiem mam na koncie dokładnie 1 zł i 38 gr, a wątpię żeby infolinia wliczała się w "darmowe połączenia do Orange".

W wykazie pusto do tej pory.

Bardzo proszę rady

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 35, Ekspert
  • 3482
  • 4654
  • 124

Usługa zjadła pieniądze i się nie włączyła

[ Edytowane ]

@dorotacyra  masz konto w Nowym Mój Orange? zobaczy czy da się tam dezaktywować. Jeśli nie to najszybciej będzie i bezkosztowo, jeśli połączysz się BOK przez Czata. 

 

Update - przez jakiś czas tego posta nie widziałem, więc napisałem kolejnego - zgłoszę do moderatora, żeby usunął.

Założyłeś/aś temat a ja Ci pomogłem? Kliknij "Oznacz jako rozwiązanie" - pod moim postem | Spodobała Ci się moja wypowiedź? Kliknij kciuk w górę | Dziękuję; Pozdrawiam Emotikon: Bardzo szczęśliwy

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 35, Ekspert
  • 3482
  • 4654
  • 124

Usługa zjadła pieniądze i się nie włączyła

@dorotacyra  masz konto w Nowym Mój Orange i tam zniknęła ta usługa? Jeśli jest, to spróbuj tam ją wyłączyć. Czy piszesz o mobilnej aplikacji Mój Orange. Jeśli nie, to najszybciej i bezkosztowo będzie jeżeli połączysz się z BOK przez Czata - https://www.orange.pl/esupport_b2c_contact_client.phtml

Założyłeś/aś temat a ja Ci pomogłem? Kliknij "Oznacz jako rozwiązanie" - pod moim postem | Spodobała Ci się moja wypowiedź? Kliknij kciuk w górę | Dziękuję; Pozdrawiam Emotikon: Bardzo szczęśliwy

0 Lubię to
Odpowiedz
Highlighted
Poziom 18, Komentator
  • 167
  • 102
  • 0

Usługa zjadła pieniądze i się nie włączyła

[ Edytowane ]

Jaka usługa na kartę.

 

Reklamacja wątpliwa bo zjada Ci pieniądze na połączenia z konta głównego przed aktywacją jakiegokolwiek pakietu internetowego.

 

W takiej sytuacji najlepiej wogóle wyłączyć transmisję danych i sprawdzać wszystko kodami jak telefon pozwala

http://forum.jdtech.pl/Watek-kody-ussd-orange-szybkie-kody-ekspresowe-kody

 

Interaktywne menu zarządzania kontem
*100*#

Ewentualnie można:

wyłączyć transmisję danych.

doładować

czekać na potwierdzenie SMS o aktywacji pakietu

włączyć transmisję danych

Bonus za samo doładowanie przez stronę 5GB na 2 dni powinien zawsze pojawić się (może być opóźnienie) i to można zawsze reklamować.

0 Lubię to
Odpowiedz