Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Status przeniesienia numeru do Orange na kartę

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 2
  • 1
  • 0

Status przeniesienia numeru do Orange na kartę

Status przeniesienia numeru z oferty na kartę z innej sieci do oferty na kartę w Orange obecnie mam Zamknięte, czy to tak ma być?

Przeniesienie wyznaczone w następnym tygodniu ale żadnej informacji od Orange jeszcze nie dostałem. Kiedy mniej więcej przychodzi informacja o pozytywnym rozpatrzeniu przeniesienia numeru?

6 ODPOW. 6
Highlighted

Poziom 26, Specjalista
  • 1004
  • 1521
  • 31

Status przeniesienia numeru do Orange na kartę

A dostałeś jakieś SMS z datą przenosin?

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 2
  • 1
  • 0

Status przeniesienia numeru do Orange na kartę

Nie, nic na razie, a kurier wziął podpisany wniosek w poniedziałek.

Highlighted

Poziom 29, Specjalista
  • 5779
  • 8618
  • 66

Status przeniesienia numeru do Orange na kartę

Highlighted

Poziom 26, Specjalista
  • 1004
  • 1521
  • 31

Status przeniesienia numeru do Orange na kartę

Jeśli w poniedziałek był kurier to papiery były w Orange we wtorek więc myślę że powinien być już w systemie i tym samym powinieneś otrzymać SMSy. Nie ma powodów do paniki ale dobrze że trzymasz rękę na pulsie. Zadzwoń albo podpytaj na czacie co się dzieje z tym wnioskiem.

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 29343
  • 21384
  • 1268

Status przeniesienia numeru do Orange na kartę

Zamknięte oznacza zwykle błędy formalne. Chyba że to zlecenie dotyczące samej wysyłki.
Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 8466
  • 13299
  • 245

Status przeniesienia numeru do Orange na kartę

Dobrze by było zadzwonić do konsultantów u obydwu operatorów i dopytać się co się dzieje z przenoszonym numerem. Na wniosku o przeniesienie numeru masz również zaznaczoną datę przeniesienia. Wiem, że duży kłopot jest, jeżeli numery telefonu są przenoszone od operatorów wirtualnych do Orange. Ja miałem kłopot z numerami od operatora a2mobile. We wniosku musi być zaznaczony PremiumMobile. Niestety to też nie pomogło. Numery najpierw przeniosłem do Play, a następnie do Orange. Wtedy wszystko odbyło siębez kłopotów.