Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Status przeniesienia numeru do Orange na kartę


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 1
  • 0

Status przeniesienia numeru do Orange na kartę

Status przeniesienia numeru z oferty na kartę z innej sieci do oferty na kartę w Orange obecnie mam Zamknięte, czy to tak ma być?

Przeniesienie wyznaczone w następnym tygodniu ale żadnej informacji od Orange jeszcze nie dostałem. Kiedy mniej więcej przychodzi informacja o pozytywnym rozpatrzeniu przeniesienia numeru?

6 ODPOW. 6

Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2001
  • 6146
  • 69

Status przeniesienia numeru do Orange na kartę

A dostałeś jakieś SMS z datą przenosin?


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 1
  • 0

Status przeniesienia numeru do Orange na kartę

Nie, nic na razie, a kurier wziął podpisany wniosek w poniedziałek.


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 6514
  • 15891
  • 84

Status przeniesienia numeru do Orange na kartę


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2001
  • 6146
  • 69

Status przeniesienia numeru do Orange na kartę

Jeśli w poniedziałek był kurier to papiery były w Orange we wtorek więc myślę że powinien być już w systemie i tym samym powinieneś otrzymać SMSy. Nie ma powodów do paniki ale dobrze że trzymasz rękę na pulsie. Zadzwoń albo podpytaj na czacie co się dzieje z tym wnioskiem.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Status przeniesienia numeru do Orange na kartę

Zamknięte oznacza zwykle błędy formalne. Chyba że to zlecenie dotyczące samej wysyłki.

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

Status przeniesienia numeru do Orange na kartę

Dobrze by było zadzwonić do konsultantów u obydwu operatorów i dopytać się co się dzieje z przenoszonym numerem. Na wniosku o przeniesienie numeru masz również zaznaczoną datę przeniesienia. Wiem, że duży kłopot jest, jeżeli numery telefonu są przenoszone od operatorów wirtualnych do Orange. Ja miałem kłopot z numerami od operatora a2mobile. We wniosku musi być zaznaczony PremiumMobile. Niestety to też nie pomogło. Numery najpierw przeniosłem do Play, a następnie do Orange. Wtedy wszystko odbyło siębez kłopotów.