- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączanie połączeń
@ilonek służbowo wykonujesz tak długie połączenia w ofercie na kartę? Nie ma co się dziwić, że operator przerywa połączenie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączanie połączeń
@ilonek , połączenie jest rozłączane równo po 2h. Typowe rozwiązanie techniczne stosowane przez większość operatorów 😉
Raczej nic z tym nie zrobisz. 🙂
@ketrasaArtur , ale w abo prawdopodobnie jest tak samo. 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączanie połączeń
@ilonek jeżeli służbowo wykonujesz tak długie i częste połączenia, to powinna firma udostępnić Tobie służbowy numer. W ofercie na kartę w takim przypadku możesz zostać potraktowany jako nadużycie.
@Ron w abonamencie indywidualnym masz rację, też może nastąpić takie ograniczenie. Niech firma zatrudniająca @ilonek zaopatrzy w firmowy numer, a nie korzysta z prywatnego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączanie połączeń
Ale długość rozmowy, to nie nadużycie i nie ważne w jakiej sprawie. Nawet służbowe tzw na firmę mogą mieć taki mechanizm. Konkurencja tak stosuje.
Chyba, że wykonuje ktoś całą dobę takie połączenia, jeden po drugim, to można nazwać nadużyciem. 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączanie połączeń
@ketrasaArturnapisał(-a)Niech firma zatrudniająca @ilonek zaopatrzy w firmowy numer, a nie korzysta z prywatnego.
No chyba ze to firma jednoosobowa to sam sie musi zaopatrzyc😀
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączanie połączeń
Panowie, z całym szacunkiem, ale mój post dotyczył problemu z rozłączaniem połączeń, a nie tego ile czasu rozmawiam przez telefon i czy to numer służbowy czy nie. A może jestem samozatrudniona? 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączanie połączeń
@ilonek tu niestety nie doradzimy, bo nie pracujemy w Orange, jesteśmy użytkownikami takimi jak ty, prepaid nie nadaje się jednak do wydzwaniania i to kilkugodzinnych połączeń, pewnie dlatego zrywa połączenia, ale to tylko luźna dyskusja😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączanie połączeń
@ilonek podane są przez Ciebie informacje, że pracujesz w domu, czyli można wnioskować, że tak długie połączenia wykonujesz jako swoją pracę i to w dodatku w ofercie na kartę. Pewnie dlatego operator ogranicza ten czas rozmów i przerywa połączenie. W abonamencie firmowym taka sytuacja nie powinna wystąpić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączanie połączeń
Moim zdaniem wbrew kolegom wyżej, połączenia są automatycznie rozłączane, gdyby ktoś zapomniał się rozłączyć. Dlatego jak u konkurencji jest ustawione 2h. Wyliczenia zapewne na podstawie średnich rozmów do max 2h.
Nie ważne w tym przypadku, że ktoś długo rozmawia, bo ma do tego prawo.
Nie ważne jaka oferta, bo numery firmowe też mogą mieć taki limit.
🟧😉
Dlatego można ponownie nawiązać połączenie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś