Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Reklamacja związana z zużyciem internetu włączonego bez mojej zgody

ROZWIĄZANE

Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Reklamacja związana z zużyciem internetu włączonego bez mojej zgody

Reklamacja.
W dniu 29-31 sierpnia wlaczono w moim telefonie internet bez mojej zgody i wiedzy. Skutkowalo to wyczyszczeniem konta na sume 105zl. [do zera] Skontaktowalam sie z biurem obslugi [centrala] i po wyjasnieniu zwrocono mi na konto 30zl. Pozostala kwota 75zl. prosze o zwrot na konto w ramach reklamacji. Przypominam ze podobna sytuacja miala miejsce w miesiacu maju, wowczas zwrocono mi cala sume [75zl] Obecnie na moja prosbe zablokowano mi wejscie do internetu i mam nadzieje ze podobna sytuacja sie nie powtorzy. Jestem osoba starsza na emeryturze i kazda niewlasciwie wydana suma obciaza moj skromny budzet.
Prosze o pozytywne rospatrzenie sprawy.
z podziekowaniem. Lilla                 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32312
  • 36170
  • 1366

Reklamacja

Cześć.
Niestety Nasz Orange nie jest miejscem na składanie reklamacji. Skontaktuj się z BOK http://orange.pl/kontakt lub napisz zgłoszenie przez mój Orange http://orange.pl/mojorange

PS. Zwróć uwagę, że forum jest publicznie dostępne (więc może warto zakryć dane osobowe).

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

2 ODPOW. 2

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32312
  • 36170
  • 1366

Reklamacja

Cześć.
Niestety Nasz Orange nie jest miejscem na składanie reklamacji. Skontaktuj się z BOK http://orange.pl/kontakt lub napisz zgłoszenie przez mój Orange http://orange.pl/mojorange

PS. Zwróć uwagę, że forum jest publicznie dostępne (więc może warto zakryć dane osobowe).

Zespół Nasz Orange
  • 2831
  • 10887
  • 150

Reklamacja związana z zużyciem internetu włączonego bez mojej zgody

@4502

jak już wyżej zwrócił uwagę @Piotrekk85, lepiej jest nie podawać swoich danych - imienia i nazwiska. Dlatego ukryłem to drugie Emotikon: Szczęśliwy (więcej info w PW)... Swoją drogą - imię masz naprawdę piękne Szczęśliwy robot

Co prawda tutaj, w swojej sprawie, niewiele zdziałasz, bo wymaga ona analizy Twojego indywidualnego konta, ale może zechciałabyś oznaczyć odpowiedni post - jeżeli tylko w jakimś stopniu okazał się pomocny - przez │Opcje posta > Zaakceptuj jako rozwiązanie│? Bardzo szczęśliwy kot