- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rejestracja numeru na kartę Online - problem na trzecim kroku "Rejestracja"
Dzień dobry.
Próbuję zarejestrować numer na kartę przez stronę zarejestrujnumer.pl, wybieram zakładkę "Online lub w serwisie banku", z pierwszego kroku przechodzę na zarejestrujnumer.blue.pl/orange , wprowadzam dane karty (numer telefonu i numer karty sim), następnie jestem przenoszony na stronę banku ING, zatwierdzam wszystkie zgody, wracam na stronę rejestracji i na ostatnim kroku mam napis "Rejestracja rozpoczęta" a adres strony wygląda następująco: https://zarejestrujnumer-orange.blue.pl/status?reason=COULD_NOT_DELIVER
Martwi mnie ta końcówka, czyli COULD NOT DELIVER. Sprawdzane na dwóch przeglądarkach (Safari i Chrome) - na każdej to samo.
_________________
*Doprecyzowanie nazwy tematu - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rejestracja numeru na kartę Online - problem na trzecim kroku "Rejestracja"
@eremesepete1 idź do najbliższej stacji benzynowej. Tam zarejestrujesz chwila moment. Jeżeli masz jakiś numer w Orange na kartę lub abonament, to możesz zarejestrować przez SMS.
Tu masz więcej informacji:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rejestracja numeru na kartę Online - problem na trzecim kroku "Rejestracja"
@ketrasaArtur tak - wiem, jakie są sposoby. Mam tylko ofertę na Internet Mobilny, ale nie można z tego wysyłać sms (ani z poziomu modemu ani przekładając kartę do telefonu).
Chciałem to załatwić Online - bez wychodzenia z domu. Ale niestety to nie działa i jednak chyba będę musiał udać się do jakiegoś punktu...