- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pytania na infolinii - weryfikacja użytkownika
Chciałem zwrócić uwagę na sposób weryfikacji użytkownika na infolinii. Weryfikację przeprowadził MAX. Ponieważ podałem przez pomylkę błędny numer, nie chciałem się rozłączać i ponawiać całego przebiegu rozmowy z MAX-em, postanowiłem dokończyć weryfikację i na żywo z konsultantem porozmawiać o docelowym numerze.
Zostałem zapytany o numer PUK, a ponieważ go nie znam, więc MAX zadał mi trzy pytania:
1. Rok aktywacji numeru.
Moja odpowiedź: 2023
2. Data urodzenia.
Moja odpowiedź: Nie pamiętam.
3. Stan konta
Moja odpowiedź: 0 zł.
Ku mojemu zdziwieniu MAX odpowiedział:
Weryfikacja przebiegła pozytywnie, łączę z konsultantem.
Czy taki przebieg weryfikacji powinien zostać zaakceptowany? Uważam to za poważny błąd.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pytania na infolinii - weryfikacja użytkownika
@ketrasaArtur i to wskazuje na to i obnaża fakt jak "ułomna" potrafi być sztuczna inteligencja, niemniej jednak według mnie to błąd krytyczny który powinien być jak najszybciej przez specjalistów zweryfikowany i usunięty.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pytania na infolinii - weryfikacja użytkownika
@ketrasaArtur , Max to mało inteligentna bestia, którą człowiek uczy cały czas, a i tak na końcu konsultant zweryfikuje Ciebie poprawnie. Tutaj nie ma już mowy o pomyłce. Przerabiałem z tym "koleżką" różne triki, by dorwać się do konsultanta i polegnie zawsze😀 Może jak @Remi to przeczyta, to uszy mu zwiędną😀
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pytania na infolinii - weryfikacja użytkownika
@slav72 teoretycznie uczy się sam i ciągle..oglądaliście film "Gry wojenne"? Uważam, że margines na idiotyzm tej sztucznej inteligencji trzeba przyjąć ... @ketrasaArtur trafił na gorszy dzień, a nie na błąd krytyczny
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pytania na infolinii - weryfikacja użytkownika
Mam nadzieję, że to jest jednorazowa wpadka. Warto jednak sygnalizować niedociągnięcia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pytania na infolinii - weryfikacja użytkownika
@ketrasaArtur tak zgłębiając to co widzi MAX, wcale błędu nie widzę 😎
Twój numer jest rejestrowany i MAX ma do niego dostęp, weryfikacja może nie dokładna, ale nie mnie oceniać 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pytania na infolinii - weryfikacja użytkownika
Raczej przy błędnych odpowiedziach spodziewałbym się weryfikacji niepoprawnej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pytania na infolinii - weryfikacja użytkownika
MAX połączy z konsultantem i ta wcześniejsza weryfikacja zbędna, zresztą pewnie dlatego łączy z konsultantem, zero poprawnych informacji od klienta 😃
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pytania na infolinii - weryfikacja użytkownika
@IreneuszCD , masz rację. Jak nie kuma, to czasem wyrecytuje swoje regułki, a po wysłuchaniu wpiszesz prośbę o rozmowę z konsultantem. Trochę zabawy jest, bo zanim przełączy, to jeszcze pójdzie na udry z klientem i ponowi weryfikację. To zabawa dla cierpliwych😀
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pytania na infolinii - weryfikacja użytkownika
@IreneuszCD nie sprawdziłem po połączeniu z konsultantem, czy MAX zweryfikował mnie prawidłowo. Miałem pilną inną sprawę, a ponieważ zależalo mi na rozmowie z konsultantem na temat innego numeru, więc weryfikacja była ponownie z docelowym numerem, ale już przez konsultanta. Teraz już się nie dowiem, czy miałbym dostęp do danych na poprzednim numerze.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »