- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
@Duffy_77 spokojnie, da się załatwić, tylko teraz trzeba trochę za tym pochodzić i dopilnować Jesteś na dobrej drodze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
Nawet jak ktoś z Orange z działu NMP będzie w pracy w weekend, to i tak nie może nic zrobić. Orange ma ustawione okienko w PLI CBD (taka platforma do przenoszenia numerów) na dni robocze 9-19. W pozostałych godzinach są realizowane zlecenia wpisane wcześniej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
Ja natomiast problemów nigdy nie miałem przenosząc nr do Plusa mimo podpisywania ton papierów, do Play miałem 2x problem taki, że po przeniesieniu nikt nie mógł się do mnie dodzwonić, do Orange VoWifi nie chciało się aktywować, a teraz taki o to problem...
Jednak @Piotrekk85 miał rację, w salonie mi powiedzieli, że dział nie pracuje i żeby wrócić we wtorek, więc chyba odpuszczam temat kolejny znak, żeby numeru nie przenosić, to operator powinien się zainteresować tematem a nie ja mam latać po 10 salonach dzwonić X razy na BOK i słyszeć to samo tak przejdzie dziś a karta Plusa aktywna kolejny dzień... brałbym abonament pewnie by to inaczej wyglądało, widocznie klienci na kartę to gorszy sort, szkoda. Wiedziałbym o Flex to bym od razu z Plusa przechodził bez żadnego latania po salonach i wydzwaniania po BOK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
@Duffy_77 skoro tak to się potoczyło to ja bym olał ten wniosek, wziął z salonu Orange starter flexa i w nim zlecilbym przeniesienie. Mogą się wydarzyć 2 rzeczy. Albo się uda i za parę dni będziesz we flexie albo się nie uda bo obecny wybrakowany wniosek coś blokuje. W takiej sytuacji bym zadzwonił do Orange i poprosił o zamknięcie bieżącego wniosku. A potem ponowilbym przeniesienie w aplikacji flexa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
@spiro też gdzieś mi taka opcja chodziła po głowie, czekam do wtorku jeśli nr nie zostanie przeniesiony to wtedy chyba rozważę taka opcje.
chodziło mi o to, że czekam do wtorku jeśli nic się nie wydarzy to nie mam zamiaru dzwonić i latać po salonach X razy i słyszeć X razy to samo tak dziś nr będzie przeniesiony przez cały tydzień jak taka operacja przeważnie trwa 24h... wczoraj na czacie ten wniosek jak i dane karty przesłałem a dzisiaj dzwoniąc z rana do Orange jestem proszony o to samo to chyba coś jest nie tak... i nie wiem czy ze mną czy z pracownikami Orange...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
A czy w ciagu godziny po rozmowie wczoraj na czacie dostałeś sms na nr tymczasowy lub maila? (sprawdź też spam)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
@Duffy_77 jak sam zauważyłeś w części sklepów Orange karciarze są traktowani per noga. Sam raczej bym nie chodził po salonach żeby znaleźć kogoś kto się ulituje i doklika w systemie brakujące rzeczy. Szkoda na to czasu. Tak jak wspomniałem wyżej: starter flex, nowy wniosek w aplikacji - najwyżej zostanie odrzucony. Niby tamten jest aktywny ale skoro przeniesienie miało pierwotnie nastąpić 8 to być może system przepuści nowy z nową datą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
Pokaż szczegóły@spironapisał(-a)@Duffy_77 jak sam zauważyłeś w części sklepów Orange karciarze są traktowani per noga. Sam raczej bym nie chodził po salonach żeby znaleźć kogoś kto się ulituje i doklika w systemie brakujące rzeczy. Szkoda na to czasu. Tak jak wspomniałem wyżej: starter flex, nowy wniosek w aplikacji - najwyżej zostanie odrzucony. Niby tamten jest aktywny ale skoro przeniesienie miało pierwotnie nastąpić 8 to być może system przepuści nowy z nową datą.
Nic więcej nie można dodać. Zgadzam się
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
6.11 po wyjściu z salonu otrzymałem SMS od Plusa, 2 maile od Orange, następnego dnia, czyli 07.11 SMS od Orange z datą przeniesienia na 08.11.
Po rozmowie telefonicznej z BOK czy czatem ani SMS, ani maila, spam również sprawdzałem.
czyli iść do salonu dziś po starter flexa i składać wniosek o przeniesienie przez aplikację a przeniesienie z Plus do Orange zostawić na tą chwilę tak jak jest?