01-08-2018
10:36
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
01-08-2018
10:36
Problem z włączeniem usług internetowych
Dzisiaj wyłączyłem nielimitowany elastyczny pakiet internetowy, lecz po 10 min próbowałem włączyć usługę, na dole nie ma opcji włącz...
Ma ktoś na to rozwiązanie?
Jeżeli tak Prosze O odpowiedź.
Etykiety:
3 ODPOW. 3
01-08-2018
10:41
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
01-08-2018
10:41
Problem z włączeniem usług internetowych
@DrMilosz świadomie wyłączyłeś i chcesz przywrócić? Może kontakt z BOK, i wersja, że to był błąd, przypadek, chcesz przywrócić... Być może musi upłynąć ileś czasu np. doba, że w systemach wprowadzić nowy stan usług na koncie.
01-08-2018
10:52
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
01-08-2018
10:52
Problem z włączeniem usług internetowych
Tylko kontakt z BOK, sam nic nie zrobisz jak sam to wyłączyłeś @DrMilosz, tak dla jasności wyłączone i niewykorzystane pakiety przepadają, ale w większości przypadków Orange przywraca to, poprzez czat też możesz poprosić o włączenie niewykorzystanego pakietu, kontakt z Orange tak informacyjnie 😉
01-08-2018
11:00
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
01-08-2018
11:00
Problem z włączeniem usług internetowych
Musisz chwilę przeczekać aż system przemieli zamówienie. Jak chcesz zamów pakiet kodem lub przez sms.