17-08-2016
06:58
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
17-08-2016
06:58
Witam.Wczoraj zakupilam starter , jednak po dokonaniu wyboru numeru telefonu nie mogłam wykonywać połączeń gdyż kazano mi zarejestrować numer,udałam się do salonu i zrobiono co trzeba ,jednak do tej pory nie otrzymałam esemesa z potwierdzeniem rejestracji numeru i nie mogę korzystać z telefonu.Jak długo może trwać rejestracja?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
17-08-2016
08:43
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
17-08-2016
08:43
taurus napisał(-a):
Witam.Wczoraj zakupilam starter , jednak po dokonaniu wyboru numeru telefonu nie mogłam wykonywać połączeń gdyż kazano mi zarejestrować numer,udałam się do salonu i zrobiono co trzeba ,jednak do tej pory nie otrzymałam esemesa z potwierdzeniem rejestracji numeru i nie mogę korzystać z telefonu.Jak długo może trwać rejestracja?
Cześć taurus,
Poczekaj do 24 godzin. Jeśli nic się nie zmieni, możesz wysłać zgłoszenie przez Mój Orange lub za darmo (z aplikacji Mój Orange) zadzwonić do Orange w celu wyjaśnienia przedłużającej się rejestracji 🙂
5 ODPOW. 5
17-08-2016
08:41
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
17-08-2016
08:41
Problem z rejestracją numeru
Do 24 h.
A próbowałeś ponownie uruchomić aparat telefoniczny?
17-08-2016
08:43
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
17-08-2016
08:43
taurus napisał(-a):
Witam.Wczoraj zakupilam starter , jednak po dokonaniu wyboru numeru telefonu nie mogłam wykonywać połączeń gdyż kazano mi zarejestrować numer,udałam się do salonu i zrobiono co trzeba ,jednak do tej pory nie otrzymałam esemesa z potwierdzeniem rejestracji numeru i nie mogę korzystać z telefonu.Jak długo może trwać rejestracja?
Cześć taurus,
Poczekaj do 24 godzin. Jeśli nic się nie zmieni, możesz wysłać zgłoszenie przez Mój Orange lub za darmo (z aplikacji Mój Orange) zadzwonić do Orange w celu wyjaśnienia przedłużającej się rejestracji 🙂
17-08-2016
10:07
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
17-08-2016
10:07
Problem z rejestracją numeru
Dzięki,niestety nie pomogło.
17-08-2016
10:37
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
17-08-2016
10:37
Problem z rejestracją numeru
Według mnie pracownik salonu musiał coś źle wpisać. Miałem podobną sytuację. Okazało się, że została pomylona jedna cyferka w numerze.
17-08-2016
10:42
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
17-08-2016
10:42
Problem z rejestracją numeru
Potwierdzam. Dane powinny byc juz widoczne w systemie.