- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z prędkością internetu i obsłuą klienta
Czy jest ktoś kompetentny, kto pomoże mi w rozwiązaniu następującej historii?
04.07.2019 Pakiet danych ponownie włączony
14.07.2019 Pierwszy raz zauważony problem z prędkością Internetu na terenie Warszawy (Białołęka), potem na trasie między Warszawą i Wrocławiem i w centrum Wrocławia
15.07.2019 Ponowne włączenie pakietu, po wykorzystaniu poprzedniego
15.07.2019 Problem trwa, w tych samych lokalizacjach
16.07.2019 Problem trwa w Warszawie i na trasie między Warszawą a wybrzeżem (Władysławowo i okolice dokładnie)
16-20.07.2019 Problem trwa na wybrzeżu
20-22.07.2019 Problem trwa na terenie Warszawy
22.07.2019 Problem zgłoszony telefonicznie (niemal 10 minut czekania na konsultanta, potem niemal 20 minut rozmowy, numer zgłoszenia XXXXXXX). Mimo zgłoszenia problemu w wielu lokalizacjach, sprawdzono tylko lotnisko Chopina
23.07.2019 SMS z informacją, o przeciążeniu stacji i braku możliwości zwiększenia pojemności sieci LTE
22-29.07.2019 Pobyt za granicą, internet w roamingu śmiga aż miło (więc raczej nie ma problemu z kartą sim)
29-31.07.2019 Problem z Internetem na terenie Warszawy trwa
31.07.2019 Ponowne zgłoszenie problemu (tym razem chat, numer zgłoszenia 3947530). Tym razem sprawdzono zasięg w miejscu zamieszkania, gdzie zasięg LTE w budynku jest na poziomi dobrym, reszta zasięgów bardzo dobra. Poinformowano mnie, że z powodu wykorzystania pakietu został włączony lejek i to w momencie, kiedy wylądowałem w Polsce. Brak informacji o wykorzystaniu pakietu, brak informacji o włączeniu lejka. Na pytanie czemu takiej informacji nie otrzymałem, odpowiedź: informacja nie musi przychodzić (choć zawsze przychodziła), sam lejek jest informacją (tylko jak, skoro problem z prędkością występuje od dłuższego czasu).
02.08.2019 SMS z informacją, że stacja jest przeciążona i nie ma możliwości zwiększenia pojemności. Zasugerowano sprawdzenie poprawności działania urządzenia i karty SIM. Urządzenie i karta SIM za granicą działają bez najmniejszego problemu. Ponadto, ten sam problem występuje na innym urządzeniu, innej karcie SIM u mojej żony. Te same urządzenia, w tych samych lokalizacjach ale w innej sieci działają bez zarzutu.
31.07.2019 - do chwili obecnej Problem w Polsce trwa, za granicą ZERO problemów na tym samym urządzeniu i karcie SIM...
Czemu po niemal 20 latach korzystania z sieci (jeszcze z czasów kiedy istniała Idea), jestem traktowany jak natręt, który 2 razy stracił po pół godziny na zgłaszanie problemu i jest informowany o tym, żeby problem zgłosić ponownie lub złożyć reklamację (z tego co rozumiem w tym samym dziale, który do tej pory zajmował się problemem).
Czemu mimo płacenia za pakiet, nie jest dostarczona usługa za którą zapłaciłem?
Czemu obsługa Twittera przez Orange jest na tak niskim poziomie?
Czemu na poinformowanie (i to na chacie), że z powodu niskiego poziomu usług i obsługi klienta bardzo mocno rozważam zmianę operator (po stracie czasu na zgłaszanie nierozwiązywanego problemu), życzy mi się zadowolenia z innej sieci i natychmiast rozłącza?
Proszę Orange o nie okłamywanie klientów, że wam na nich zależy i że świadczycie usługi na wysokim poziomie, bo ewidentnie macie z tym od jakiegoś czasu problem... Inne sieci radzą sobie z liczbą klientów, z kontaktem nie ma problemu, a tu co?
Jeśli jest ktoś, kto potrafi kompetentnie pomóc, to bardzo proszę o kontakt.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z prędkością internetu i obsłuą klienta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z prędkością internetu i obsłuą klienta
Taki sam jak od początku korzystania z tego urządzenia, z tej karty SIM i pakietu. W ustawieniach nic nie było zmieniane. No ale żeby odpowiedzieć: w ustawieniach jest to:
Nazwa: Orange Internet
APN: internetipv6
Typ APN: default,supl,ia
Protokół APN: Ipv6
Ustawienia są cały czas takie, jak dostałem z wiadomością z Orange, która automatycznie konfiguruje wszystkie ustawienia...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z prędkością internetu i obsłuą klienta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z prędkością internetu i obsłuą klienta
Nie próbowałem i nie widzę opcji do zmiany, może dlatego, że są to ustawienia przesłane przez Orange. Mało tego, do daty wspomnianej na początku, nigdy nie miałem problemu z prędkością ani na tym, ani na innych urządzeniach...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z prędkością internetu i obsłuą klienta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z prędkością internetu i obsłuą klienta
Problemu nigdy nie było, no ale jak będę w Polsce spróbuję.
Tak czy inaczej, nie rozwiązuje to problemu z brakiem informacji o wyczerpaniu (podobno) limitu i włączeniu lejka. Nie wspominając już o podejściu konsultanta.
Mało tego, w aplikacji Mój Orange, nie wyświetla się informacja o tym, ile danych w pakiecie zostało, na co odpowiedzi też nie mogę uzyskać...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z prędkością internetu i obsłuą klienta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z prędkością internetu i obsłuą klienta
@Mime w nowej wersji Mój Orange można sprawdzić czy masz włączony lejek i dokładne (aktualne) zużycie pakietów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z prędkością internetu i obsłuą klienta
Czyli Orange 'poprawia' na gorsze, zachęca do korzystania z aplikacji, która kuleje... Jeszcze około 2 miesięcy temu problemu z aplikacją nie było... A pisze, że 2 miesiące, bo zwyczajnie nie miałem problemu z niej korzystać, bo wszystko grało (przez większość czasu)… Dlatego jestem tak zirytowany takim mocnym opuszczeniem jakości usług i obsługi...
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »