- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniami
Co robić prosze pomocy nwm czy to jakaś aplikacja czy coś jak to sprawdzic pomocy prosze
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniami
Najpierw sprawdź kartę w innym telefonie. Bardzo możliwe, że coś w telefonie, jak w tym wątku już opisane. Jak w innym będzie działać dobrze, to spróbuj przywrócić telefon do ustawień fabrycznych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniami
U mnie ten problem występuje po raz drugi najpierw na pierwszej a teraz na drugiej karcie sim ...
Dodam że wziąłem kartę sim inną od członka rodziny (dokładnie w orange) i z telefonem jest wszystko w porządku ale o dziwo moje karty sim nie działają . Internet tylko działa ale jak chce zadzwonić czy sprawdzić stan konta to pisze "problem z połączeniem lub błędny kod MMI" (*124*#)
Ja zarejestrowałem drugi raz karte sim w orange i znowu problem występuje od niedawna...
Ile razy muszę jeszcze kupić starter i rejestrować !!!! *_* Nerwy mnie biorą (Nie mam kontaktu z nikim )
Obsługa tech. jak zwykle mnie olała i powiedzieli żebym wyłączył tel. i włączył po 5 min i powinno działać a za drugim razem gdy zadzwoniłem to pani powiedziała żebym udał się do salonu i prawdopodobnie będzie konieczna wymiana karty sim ( KOSZT 25 zł ) Dzięki za takie usługi, same nerwy i tyle ...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniami
Karta członka rodziny też jest na kartę czy abonament ? Sprawdź czy nie włączyła ci się blokada prezentacji własnego numeru.
A te nie działające karty na innym telefonie też nie działają ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniami
Jeśli chcesz ukryć numer, przez mój Orange lub Twoje menu *100*# - wyłącz i włącz usługę CLIR (blokadę prezetacji własnego numeru).
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »