- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z płatnością za usługi elektroniczne Orange
Zgodnie z danymi zarówno na stronach Orange (które były już tu przywoływane), jak i na stronach serwisu (w jego regulaminie), to powinno działać - masz 100% rację.
Intrygujące (choć zupełnie bezużyteczne dla Ciebie) jest to, że do tej pory na tym forum zgłaszali się wyłącznie ludzie, którym tym sposobem udało się aktywować serwisy których wcale nie chcieli aktywować. Ba, były nawet całkiem dobrze udokumentowane przypadki kiedy SMS aktywujący sam się wysyłał, wystarczyło wejść na stronę.
Jesteś chyba pierwszą osobą, która narzeka że ten system nie zadziałał.
Nie wiem co z tego wnosić, ale może coś zostało zmienione w systemach Operatora nieco "za bardzo", utrudniając procedurę, i jest to po prostu techniczny problem, być może tylko na Twoim koncie? Niestety trafienie z tym na kompetentnego technika we wsparciu może być trudne.
Jedno jest raczej pewne: żadnego magicznego sposobu odblokowania tego we własnym zakresie nie znam. Przekopałbym jeszcze raz wszystkie opcje i blokady w MO, ale prawie na pewno już to zrobiłeś...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z płatnością za usługi elektroniczne Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z płatnością za usługi elektroniczne Orange
@Piotrekk85 Mam zaznaczone wszystkie zgody, zarówno w przeglądarce jak i aplikacji. Ej no, tak to nie ma. Jeżeli brak potwierdzonego źródła informacji, to znaczy, że również jej prawdziwość można poddać w wątpliowość. W najgorszym razie może nosić znamiona konfabulacji 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z płatnością za usługi elektroniczne Orange
@j131 Dzięki za wsparcie i w ogóle...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z płatnością za usługi elektroniczne Orange
Zawsze możesz skontaktować się z Teleaudio Dwa https://www.teleaudio.pl/kontakt/
Nie wiem jakieś weryfikacji oczekujesz na forum - mimo to wszyscy zarzucają, że piszę głupoty 😄
Tylko tu zostawię...
________________
* Scaliłem wpisy – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z płatnością za usługi elektroniczne Orange
@Piotrekk85 Nigdzie nie napisałem, że piszesz głupoty, a jedynie, że konfabulujesz 😉 Chodziło mi o to w jaki sposób sprawdziłeś, że zakup w aplikacji jest objęty opcją "dolicz do rachunku". Z jej poziomu jest obecnie dostępna promocja, 45zł na 6 miesięcy, no kurteczka, przecież nie zainwestuję 30zł na trzydzieści dni, co innego z wirtualnego pieniądza w wirtualną znajomość w perspektywie co najmniej półrocznej. Cóż, wygląda na to, że nie jest mi już pisana miłość w tym roku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z płatnością za usługi elektroniczne Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z płatnością za usługi elektroniczne Orange
Kurczaki, jak mogłem to przeoczyć. Może rzeczywiście masz rację... Trzeba mi się pogodzić z samotnością 😞 Jeszcze raz, dzięki wszystkim, którzy się zaangażowali w rozwiązanie mojego problemu i wszystkiego dobrego na nowy rok 🙂
- « Poprzedni
- Następny »