- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z kartą SIM
Przed chwilą zakończyłem hard reset i konfigurowanie od początku OPPO i nic się nie zmieniło w tym temacie. Jeszcze po kombinuję...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z kartą SIM
@Glut napisał(-a)
@6Marcin6Marcin6 po sprawdzaj do jakich sieci się loguje telefon na jakich kartach.
Do żadnych karta dla sieci nie istnieje w nich
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z kartą SIM
@6Marcin6Marcin6 poprzestawaj różne opcje preferowanych sieci 4G,5G i td.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z kartą SIM
@6Marcin6Marcin6 to pozostaje opcją wymiany tych felernych SIM kart, można to zrobić na portalu www Orange, kupić 2 startery za 5 zł i resztę z konta mój Orange 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z kartą SIM
Ale druga karta się "zepsuła" gdy włożyłem ją do tel po tej pierwszej "zepsutej" i to może zdarzyć się z każdą inną. Czyli jednak możliwe że każda karta włożona do każdego urządzenia w którym była ta pierwsza karta może być blokowana na poziomie "sieci operatora" bo zawiniła aktualizacja systemu z Oppo i tę pierwszą kartę "jakoś naruszyła" względem odczytu dla operatora. Ciężka sytuacja jak...
__________
* Edycja wpisu - Bartłomiej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z kartą SIM
Jak telefony na gwarancji, to serwisuj, bo wkładanie dobrych kart sim, może do niczego nie prowadzić.