- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z doładowaniem na numer
Witam, na numer doładowałem sobie 10zł za pomocą aplikacji mobilnej banku, lecz problemem jest fakt, że pomimo odebrania wiadomości o pomyślnym zasileniu numeru, nie ma żadnych środków na nim.
________________
* Wstawiłem grafikę dodaną jako załącznik – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z doładowaniem na numer
@Chirisaki Nie masz aktywnego pakietu?
Zaloguj się do aplikacji Mój Orange i zobacz co jest aktywne po doładowaniu?
Najlepiej wył i wł telefon. Środki powinny pojawić się za chwile na koncie. Często z lekkim opóźnieniem. 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z doładowaniem na numer
@Chirisaki podejrzewam następujące przyczyny szybkiego zużycia środków z doładowanego numeru:
- jest włączona transmisja danych i po doładowaniu, zanim zostanie przyznany pakiet GB, transmisja danych została opłacona ze środków konta głównego.
- włączone są usługi premium, które po doładowaniu są opłacane z konta głównego.
W aplikacji Mój Orange możesz sprawdzić samodzielnie, na co zostały pobrane środki bezpośrednio po doładowaniu.
Warto też zablokować usługi premium, SMS-y i MMS-y o podwyższonej płatności wysyłane i pobierane. Jeżeli sobie nie poradzisz, to warto skorzystać z pomocy konsultanta.
Przed doładowaniem warto wyłączyć transmisję danych i włączyć dopiero jak otrzymasz SMS-a z informacją o przyznanym pakiecie GB.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z doładowaniem na numer
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z doładowaniem na numer
@Chirisaki skontaktuj się z Orange, bo coś nie tak z twoim kontem, być może jakaś usługa Premium czy Prenumerata, jest aktywna i środki znikają z konta, wypada w Aplikacji Google Play > Mój Orange, zablokować usługi Premium i Prenumerata, lub poproś konsultanta z Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z doładowaniem na numer
Ile masz aktualnie złotówek na koncie?
Sprawdziłeś zakładkę <Wykorzystanie> w MO
PS.
Ogólnie to w OFNK trudno aktywować jakieś płatne usługi poza usługami Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z doładowaniem na numer
Sprawdź czy czasem nie zjadło kasy za transmisję danych - pomiędzy doładowaniem, a przyznaniem bonusu GB za zasilenie, trwa ok kilkanaście minut, szczególnie, gdy byłeś w okresie pasywnym, a kasa była zamrożona. Włącz sobie no-limit za 1 zł na 1 dzień, a zyskasz konto ważne miesiąc i ochronę środków przed ich zjadaniem na jakiś czas (ewentualny lejek).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z doładowaniem na numer
Ogólnie nolimity od 1.06.2023 mają wiele właściwości.
Umiejętne wykorzystanie właściwości np. jednorazowego NL za 1 zł może bardzo zoptymalizować wydatki.
W stanie pasywnym, przy zablokowanych złotówkach (co najmniej 1 zł zablokowane) NL za 1 zł aktywujemy (wtedy i tylko wtedy) poprzez bezpłatny SMS AKT1 na numer 80630.
PS. Niektóre informacje są dostępne(widoczne) tylko na stronie MO (nie w aplikacji)
Np. Przywrócone same GB z z zablokowanej jednorazowej usługi NL.