04-02-2017
16:26
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
04-02-2017
16:26
Problem z Internetem (Pakietem danych)
Witam was, może ktoś pomoże rozwiązać mi ten problem.
Aktywowałem bonus 100GB w nowo zakupionej i zarejestrowanej karcie Orange Free na kartę. Chciałem wykorzystać ten internet w sposób mobilny poprzez modem [Huawei e3372].
Wczoraj wszystko śmigało jak należy. Dzisiaj mam komunikat: Disconnected
Zasięg mam prawie na full LTE, próbowałem również w 3G.
Czytałem, ze to może być jakaś blokada DCB?
Ktoś ogarnia o co może chodzić?
Etykiety:
1 ODPOWIEDŹ 1
04-02-2017
20:32
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
04-02-2017
20:32
Problem z Internetem (Pakietem danych)
Jeśli wcześniej działało, to nie powinna być blokada DCB. Jej status sprawdzisz tylko na BOK przez mój Orange lub infolinię 510100100.
Screen co pokazujesz sugeruje rozłączenie połączenia. W ustawieniach jest opcja by połączyć się ponownie.
Screen co pokazujesz sugeruje rozłączenie połączenia. W ustawieniach jest opcja by połączyć się ponownie.